Реклама на спинках сидінь у Львові

Салонна реклама – рішення для підвищення Ваших прибутків

Реклама на спинках сидінь
Реклама на спинках сидінь

Сьогодні реклама на спинках сидінь у львівських маршрутках – це оптимальний метод зацікавити масового споживача своїми товарами, послугами, підвищити продажі за короткий час. Цей вид салонної реклами коштує недорого, зате гарантує миттєвий ефект – збільшення Ваших прибутків. Тому якщо треба оптимізувати ведення бізнесу – ласкаво просимо до рекламної компанії «СтікерМен»!
За останні 5-6 років реклама на чохлах у маршрутках стала дуже популярною в ролі дієвого рекламного носія, якщо враховувати співвідношення вартості та очікуваного результату: клієнт платить значно менше, ніж за рекламу на бігборді, сітілайті, а отримує максимальний ефект. Чому? Вся справа у перевагах цієї реклами.

Плюси розміщення рекламних листівок у чохлах маршрутних таксі

  1. Постійний зв’язок з потенційними покупцями. Протягом дня у Львові маршрутки здійснюють від 21 до 23 рейсів. Проїжджають 20-35 вулицями, де постійно багато людей чекають на транспорт. Тому Вашу рекламу регулярно переглядатимуть сотні пасажирів. Регулярно!
  2. Безпосередній контакт із цільовою аудиторією. Щодня львівськими маршрутними таксі користуються від 800 до 1500 мешканців і гостей міста. Тому салонна реклама спрацьовує моментально: потенційний клієнт заходить в маршрутку і відразу бачить Ваше повідомлення. А тепер уявіть, скільки треба часу, щоб споживач зацікавився Вашою рекламою в газеті, журналі, телебаченні, Інтернеті? Для цього ще треба купити газету, витратити мегабайти на сидіння в мережі… Натомість реклама на чохлах в транспорті в десятки разів скорочує Ваші очікування на позитивний ефект.
  3. Обмеження простору. Люди перебувають у замкненому просторі маршрутки 25-35 хв по декілька разів на день. Більшість «сидить» у смартфонах, але все одно час від часу дивляться по сторонам. А перед очима якраз – актуальне рекламне оголошення. Ось чому реклама в маршрутках Львів, розміщена на спинках сидінь, дуже вигідна для просування Вашого бренду.
  4. Багато повторів + хороше запам’ятовування. Середня тривалість роботи львівських маршруток – 17-18 годин. Один рейс працює від 30 до 40 хвилин. Отже, стільки ж часу продовжується контакт цільової аудиторії з Вашою рекламою. Врахуємо той факт, що один пасажир зазвичай користується тими самими маршрутами. Тому він неодноразово буде бачити рекламне повідомлення і точно його запам’ятає.
  5. Нагода підібрати найкращі маршрути залежно від того, якою є Ваша цільова аудиторія (люди пенсійного віку, студенти, пасажири з середнім рівнем доходів, домогосподарки, робітники тощо). Наші менеджери з багаторічним досвідом роботи у сфері рекламного бізнесу проконсультують, підкажуть оптимальні маршрутні гілки, якими найчастіше користуються Ваші потенційній клієнти.

Телефонуйте до нашої агенції! Понад 10 років досвіду, найкращі експерти у рекламній сфері, забезпечення повного циклу виготовлення транспортної реклами (від дизайну до монтажу готової реклами). Ми знаємо, який рекламний проект запропонувати для розвитку Вашої компанії!