Ефективність реклами в транспорті

ЕФЕКТИВНІСТЬ РЕКЛАМИ

Сьогодні реклама в транспорті вважається ефективним видом реклами, оскільки їй притаманний цілий ряд переваг.

  • Охоплення величезної аудиторії пасажирів, що користуються громадським транспортом у своєму місті;
  • Тривалий контакт з рекламним оголошенням протягом всієї поїздки;
  • Доступна ціна, що робить дану рекламу популярною серед малого, середнього та великого бізнесу;
  • Швидкий запуск реклами в транспорті протягом 7-10 днів;
  • Повний звіт про виконану роботу.

І це далеко не весь перелік переваг, що має реклама в транспорті , послуги з розиіщення якої ми надаємо.

Достатньо пригадати наших постійних клієнтів, відомих своєю продукцією на території України та за її межами: ОККО, Aris, Nestle, Ласунка, Лімо, Danone, Добряна, Перша Приватна Броварня, Моршинська, Мережа аптек DS, Сімейна аптека, аптека Природа Чистоти, Нова аптека, Міст Експрес, Winbau, ПроКредит Банк, Єврогазбанк, Терра Банк, Фуршет, Сільпо, Auchan, Яблуневий Дар, Етрус, Славія, Плиточка, Керама Центр, Tikkurila, Husquarna, Bosch, Saturn, Gardena,Knauf, Три Слони, Марк, Embawood, Планета Кіно (IMAX), TPG, Музенідіз Тревел…

Ми співпрацюємо вже протягом багатьох років, а це – беззаперечний факт ефективної реалізації нашої реклами.

Тож запрошуємо Вас до комунікації з професіоналами своєї справи!