Сучасна реклама в транспорті — тенденції 2018 року

Інтенсивне використання транспортних засобів під рекламні зображення, оголошення пояснюється, перш за все, економічною ситуацією в Україні. Спостерігається тенденція масової трудової міграції. Насамперед, це стосується активної молодої частини українського населення. Інтелектуально підкована молодь часто виїжджає за кордон у пошуках більш продуктивної самореалізації, отримання гідної оплати праці. Таким чином, проблема з персоналом — чи не найбільш актуальна в контексті ведення вітчизняного бізнесу.

Для того щоб залучити працівників різних спеціальностей (робітничих та будь-яких інших) до співпраці, застосовують різні методи інформування: оголошення в газетах, журналах, інтернеті, на радіо, телебаченні. Однак ці способи не завжди виявляються дієвими в реальності. Наприклад, простий селянин, якому вкрай необхідний заробіток, не щоразу матиме доступ до всесвітньої мережі чи можливість витрачати кошти на газети, журнали.

Таким чином, вигідно використовувати громадський транспорт під рекламу. Чому?

  • Ощадність фінансів. Річ у тому, що за таку ефективну рекламу не потрібно витрачати гроші. Безробітний у пошуках актуальних вакансій часто заожаджує власні кошти. Йому не завжди “хочеться” тратитися на засоби, в яких, може, знайде, а, може, не знайде необхідну інформацію. Якісна транспортна реклама, яку ми виготовляємо вже понад 12 років з акцентом на ефективності, своєчасності виконання робіт, використанні відбірних матеріалів, допомагає знайти потрібну вакансію швидко та безкоштовно.
  • Пошук персоналу через транспорт. Враховуючи поточні економічні тенденції, саме знаходження потрібних людей на роботу через оголошення, розміщені в громадському транспорті, є дуже дієвим, зручним та вигідним.
  • Реклама в транспорті Широкий географічний діапазон. Оскільки наша команда реалізовується на рекламному ринку вже довгий час, ми знаємо, як активізувати саме ту цільову аудиторію, в якій зацікавлена Ваша компанія. Ми створюємо унікальні рекламні проекти, які згодом розповсюджуємо у всіх можливих транспортних видах. За потреби, реклама в поїздах може ввести в курс справи та зацікавити частину не лише міського, але й сільського населення.
  • Тривалий контакт з потенційним споживачем. В середньому пасажир перебуває в маршрутці, автобусі, трамваї, тролейбусі від 30 до 45 хвилин. Протягом вільного часу можна дивитися в телефон, за вікно або на актуальне рекламне повідомлення (вакансії, розпродажі, афіші про розважальні заходи в місті). Не менш актуальна тенденція сьогодення — інформаційне перенасичення. Щодня навколо нас надто багато інформації. Навіть не завжди є бажання купувати газету, журнал, слухати радіо. Але людину все одно цікавитимуть певні повідомлення, які зручно та ефективно подавати саме у вигляді листівок, плакатів, розміщених у громадському транспорті.