Реклама в Ужгороді

Як досягнути збільшення продаж за максимально короткі терміни? Відповідь напрошується сама собою: Ваші очікування завжди може оправдати такий дієвий метод просування товарів і послуг, як реклама. Ужгород, як і будь-яке інше місто України, потребує креативної та ефективної реклами. А її створення неможливе без успішної рекламної агенції, чи не так?

В умовах сучасного рекламного бізнесу для досягнення високих показників максимізації продажу тієї чи іншої продукції необхідні рекламні агентства: Ужгород, його інфраструктура, громадський транспорт, місцеві засоби масової інформації потребують мистецького та впливово оздоблення. Адже ефективнішого мистецтва просування товарів та послуг, аніж реклама, просто-таки не існує.

Сучасна реклама Закарпаття представлена широким спектром форматів. Згідно зі статистичними даними, на території всієї Закарпатської області сьогодні функціонують близько 60 рекламних компаній, які пропонують надання послуг по розміщенню зовнішньої, внутрішньої реклами по всій області.

Не зайвим буде наголосити, що будь-яка результативна рекламна агенція (Ужгород і вся Закарпатська область загалом нараховує близько шести десятків організацій) повинна займатися реалізацією саме тих напрямків, у яких функціонує сфера конкретного рекламодавця.

Зважаючи на цей факт, взаємовідносини рекламодавця та працівників кожного закарпатського рекламного агентства формуються переважно у трьох спрямуваннях-варіаціях:

1. Рекламодавець може диктувати агенції основні правила: що саме, як саме і в які терміни потрібно виконати

В цьому випадку, якщо рекламний продукт не оправдає запланованої мети, рекламне агентство наділене правом зняти з себе відповідальність за неуспішну рекламу. Адже в такій ситуації рекламна агенція перебувала в ролі виконавця не своїх ідей.

2. Рекламодавець абсолютно не долучається до процесу рекламної кампанії, яку реалізовують працівники рекламної агенції за його проханням

Такий варіант передбачає ризик з боку рекламодавця, оскільки він наражає на небезпеку власні засоби, виділені на рекламу своєї продукції. Завжди потрібно враховувати момент, що реклама може не оправдати бажаних сподівань: не кожна рекламна агенція здатна оформити й реалізувати по-справжньому якісну й грамотну рекламну кампанію без доручення думок та ідей рекламодавця. Останній традиційно повинен мати кращий багаж знань про сферу продукції, виготовленням якої займається.

3. Рекламодавець разом із фахівцями рекламного агентства активно працює над реалізацією всіх етапів рекламної кампанії; усі разом приймають важливі рішення

Найбільш ефективний варіант. Він передбачає застосування спільного досвіду експертів рекламної агенції та рекламодавця під час організації та втілення рекламної кампанії.

Важливо знати, що для здорового мікроклімату стосунків між рекламодавцем та рекламною компанією у будь-якому місті та в Ужгороді зокрема, завжди треба оформляти договір. Таким чином кожна зі сторін буде застрахована від небажаних неточностей чи непорозумінь. Саме договір покликаний регулювати права та обов’язки сторін під час розробки, підготовки та розповсюдження реклами.

У договорі між рекламодавцем і рекламним агентством має міститися наступна інформація:

  • перелік видів послуг, які надає рекламна компанія, враховуючи роботу над рекламним сценарієм;
  • список засобів рекламування та їх детальні ознаки;
  • повний строк дії договору;
  • загальна сума договору;
  • фіксація строків подання вихідних даних, взірців засобів рекламування та їх повернення;
  • встановлення послідовності і строків подання для затвердження рекламного сценарію;
  • встановлення послідовності і строків затвердження рекламних подій, сценаріїв, усіх рекламних текстів, зображень, аудіо-, відеорядів тощо;
  • встановлення послідовності і строків подання звітності про виконання рекламних подій, заходів;
  • домовленість про майнову відповідальність обох сторін-учасників у випадку недотримання порядку чи термінів виконання, зазначених у договорі;
  • усі необхідні дані учасників договору (адреси, імена, контактні, платіжні дані тощо);
  • зазначення додаткових умов, які рекламодавець чи рекламна агенція вважають за потрібне уточнити в документі.

Варто також підкреслити, що будь-який рекламодавець під час виконання умов, зазначених у договорі, повинен слідувати правилам:

  1. під час проведення рекламної кампанії перебувати з рекламною агенцією у хороших партнерських відносинах – загалом у процесі будь-яких ділових стосунків приємний і здоровий мікроклімат у відносинах передбачає позитивне просування спільної справи;
  2. чітко й ретельно виконувати обов’язки, враховуючи терміни та якість виконання;
  3. не піддаватися раптовій імпровізації та миттєвій зміні рішень.