Перспективи реклами Вашого бізнесу
Реклама в транспорті – це оптимальний спосіб підвищити продажі, розказати людям про товар, послугу, зацікавити потенційних покупців новинками своєї продукції, акціями, знижками, бонусами.
Крім того, реклама в маршрутках відмінно і оперативно справляється з пошуком персоналу.
Переваги реклами в транспорті
Якщо досі є сумніви щодо ефективності такого варіанту просування бізнесу, пропонуємо у статті яскраві переваги сучасної салонної реклами.
- Величезний обсяг пасажирів протягом місяця. Згідно зі статистикою, у більших містах лише протягом тижня рекламні листівки в одному маршрутному таксі здатні покрити більше, ніж 1600 пасажирів. Тому дуже вигідно обирати цей маркетинговий прийом, щоб залучити якомога більше потенційних споживачів Вашої продукції, послуг.
- Реклама в транспорті – продуктивний метод охоплення різних соціальних груп обласного центру. Це можуть бути пенсіонери, студенти, школярі, молоді батьки, працівники різноманітних організацій та компаній, туристи. Наприклад, якщо Ви рекламуєте навчальні курси, дуже зручно замовляти у нас виготовлення рекламних листівок із розміщенням у тролейбусах чи трамваях. Молодь часто використовує тролейбуси Чернівці або у Львові, Рівному, іншому місті Західної України як бюджетний та екологічно чистий засіб пересування у навчальних чи інших справах.
- Практичне місце розташування Вашої реклами в салоні автобуса, міської чи приміської маршрутки, тролейбуса. Оголошення про знижки, розпродаж, ярмарку, концерт чи актуальну вакансію розміщується на рівні очей пасажирів. Реклама легко потрапляє в поле зору як для тих потенційних клієнтів, які стоять, так і сидячих учасників дорожнього руху. Тому можете бути впевненими щодо зручності перегляду Вашого повідомлення.
- Багато часу в дорозі – багато переглядів Вашої реклами. В середньому пасажири проводять у громадському транспорті від 10 хвилин до 1 години (якщо, наприклад, їдуть у приміській маршрутці на роботу, навчання). Достатньо часу для того, щоб понудьгувати, подрімати, погортати стрічку соцмереж і, звісно, – декілька разів перечитати оголошення про відкриття магазину, пошук працівників закордон чи знижки на одяг, які пропонує Ваша компанія.
- Це бюджетна реклама, яка працює 7 днів на тиждень, з 6-6:30 до 22-23 години. Спробуйте знайти більш продуктивний та активний спосіб розказати про свій бізнес! Салонна реклама в громадському транспорті – це оптимальний спосіб підвищити продажі, розказати людям про товар, послугу, зацікавити потенційних покупців новинками своєї продукції, акціями, знижками, бонусами. Величезний обхват пасажирів протягом місяця. Згідно зі статистикою, у більших містах лише протягом тижня рекламні листівки в одному маршрутному таксі здатні покрити більше, ніж 1600 пасажирів. Тому дуже вигідно обирати цей маркетинговий прийом, щоб залучити якомога більше потенційних споживачів Вашої продукції, послуг.
Нестача подій, інформації, вражень під час проїзду в громадському транспорті зволікає пасажирів читати все, що може потрапити на очі. Тож нехай це буде саме Ваша корисна реклама!