Ми завжди з Вами
Існує багато чинників, від яких залежить ефективність реклами. Важливу роль у цьому питанні відіграє правильний вибір цільової аудиторії для рекламування товару чи послуги.
Як вірно обрати цільову аудиторію, щоб, як-то кажуть, в результаті всі залишилися задоволеними, отримавши ту вигоду й успіх, на які розраховували?
Усе просто. Для початку давайте уявимо черговий сонячний ранок. Вулиці міста в мить оживають, наповнюються інтенсивним рухом найрізноманітніших видів транспорту. Довкола – поспіх, перехожі квапляться у справах. Хто – куди: робота, навчання, улюблені справи чи просто туристична вилазка до незнайомого гостинного міста. Ранковий будень вкривається традиційною метушнею, яку просто-таки необхідно розбавити додатковими фарбами та емоціями.
І тут на допомогу приходить наша яскрава, ексцентрична й корисна реклама!
Щоразу ми професійно підходимо до ретельного вивчення цільової аудиторії. Її вибір ґрунтується на особливостях та призначенні рекламованого товару чи послуги. Що мається на увазі?
Приміром, ми рекламуємо фірму, що надає послуги зі швидкими й ефективними методиками вивчення іноземних мов. В такому разі наші експерти ґрунтовно вивчають усі види транспорту та місця, де цей вид реклами діятиме з максимальною результативністю. Наприклад, райони з розташуванням шкіл, університетів, коледжів, компаній, де застосовують іноземні мови для ведення бізнесу тощо. Далі підбираємо номери маршрутів тролейбусів, трамваїв, маршруток, які курсують у зазначених місцях, і розташовуємо в них рекламу.
Крім того, ми чітко формуємо портрет потенційного споживача, якому послуга вивчення іноземних мов вкрай потрібна. Хто цей можливий покупець? Студент, молода й амбітна людина, яка прагне до саморозвитку, вдосконалення, успіху та мріє якнайшвидше оволодіти певною іноземною мовою? Яка у нього зовнішність? Яким видом транспорту він найчастіше користується?
Усі ці тонкощі є досить важливими для вибору правильної цільової аудиторії. Чим більше ми знатимемо про адресата, для якого транслюється рекламне повідомлення, тим кращим буде результат. Адже наша основна ціль – збільшення Ваших продаж!