Сенс нашої роботи – продавати товар клієнта, а не себе. Наша робота полягає в тому, щоб позбавитися від «заумства», яке дозволяє блищати нам, а не товару

Уільям Бернбах

Саме завдяки функціонуванню рекламних агентств здатна реалізовуватися ефективна рекламна діяльність. Адже агенції спроможні організовувати й проводити рекламну кампанію на високопрофесійному рівні з досягненням поставлених задач.

Як показує статистика, на сьогодні в Чернівцях діють близько 30 різних рекламних організацій, які пропонують надання послуг по розміщенню зовнішньої та внутрішньої реклами як на території міста, так і по всій області.

Отже, для надійного просування товарів та послуг просто-таки необхідні рекламні агентства: Чернівці, його вулиці, проспекти, громадський транспорт, місцеві засоби масової інформації потребують яскравого й впливового оформлення, оскільки саме в такий мобільний спосіб можна швидко інформувати населення про появу нової продукції.

Очевидно, що швидкого досягнення збільшених продаж можна досягнути завдяки такому дієвому просуванню товарів і послуг, як реклама. Чернівці, як і будь-яке інше місто України, має у наявності широкий вибір креативної та оригінальної реклами.

Кожна ефективна рекламна агенція (Чернівці нараховує близько трьох десятків організацій) повинна характеризуватися ознаками:

  • раціональність у використанні фінансових засобів об’єктів, суб’єктів, юридичних, фізичних осіб, які звертаються до агенції за потребою у проведенні якісної рекламної кампанії;
  • проведення систематичного дослідження ринку, визначення об’єктивної оцінки кон’юнктури (дослідження, здійснені у сфері просування товару чи послуги на ринок, є інструментом для пізнання ринку з точки зору споживача. Основна ціль таких досліджень: розкриття методів, термінів, засобів, з допомогою яких можна стимулювати збут товарів, успішно втілювати рекламні заходи);
  • наявність новітньої техніки, з допомогою якої можна швидко, чітко обробляти дані, отримані після аналізу кон’юнктури; 
  • забезпечення високоякісної реклами (застосування сучасних технологій, якісного фотодруку, врахування всіх тонкощів людської психіки тощо).

Відомо, що у сфері сучасного рекламного бізнесу існує великий попит і велика пропозиція. Тому кожному рекламодавцю треба знаходити грамотний підхід у виборі рекламної фірми, щоб кампанія по просуванню продукції відбувалася максимально ефективно.

Тож пропонуємо декілька порад для вірного вибору рекламної фірми, зокрема у Чернівцях:

1. Насамперед важливо дослідити термін перебування тієї чи іншої рекламної фірми на чернівецькому ринку зовнішньої реклами. Очевидно, що довгий час існування мимоволі налаштовуватиме на довіру. Адже компанія, яка працює на ринку реклами в середньому близько десяти років, мимоволі формує у рекламодавця позитивне налаштування до неї.

Багаторічний досвід рекламної компанії свідчить про такий позитивний момент, як професіоналізм: за тривалий час існування рекламна фірма здатна якісно організувати розробку і ведення рекламного проекту, майстерно підібрати всі необхідні засоби, матеріали, кадри і сформувати найбільш дієву рекламну кампанію, застосовуючи перевірені способи й методи. 

Принагідно зазначимо, оператор зовнішньої реклами Stickerman займається виготовленням високоякісної реклами у Чернівцях (на транспорті, реклами в транспорті, візуальної реклами, щитової реклами, POS продукції, а також  широкоформатним, офсетним друком і виготовленням рекламно-торгівельних конструкцій) більше десяти років.

Наше агентство реклами працює на рекламному ринку України з 2005-го. Своєю активною діяльністю ми відстоюємо принципи високої якості, надійності, ефективності й толерантного ставлення до клієнтів.

2. Під час вибору конкретної рекламної фірми у Чернівцях, треба звернути увагу на об’єми реалізованих проектів. Довіру викликатиме рекламна агенція, яка має у своєму портфоліо чималий перелік втілених продуктів найрізноманітніших обсягів та форматів. У цьому аспекті рекомендується зробити акцент на таких показниках:

  • практика компанії має базуватися на більше, ніж десяти виконаних рекламних кампаній; 
  • коли відповідні рекламні проекти мали різні (від малих і до великих) терміни та обсяги реалізації. Таким чином можна чітко прослідкувати, наскільки оперативно і якісно спроможна працювати конкретна чернівецька рекламна фірма.

3. Для стовідсоткової впевненості у правильному виборі можна звернутися до постійних клієнтів тієї чи іншої рекламної фірми у Чернівцях. Адже хто краще переконає у професіоналізмі фірми, як не її задоволені клієнти?

Не зайвою стане консультація з постійними замовниками, які поділяться досвідом, підкажуть, пояснять тонкощі під час проведення рекламної кампанії: наприклад, цінова політика, матеріали, способи, методи, рівень якості виконаного замовлення тощо.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *