Чи існує більш масове та ефективне мистецтво демонстрації власних товарів та послуг покупцям, ніж реклама? Хороша якісна реклама має основну мету – заохочення та стимул потенційних споживачів до відповідних дій (купівля – збільшення продаж).

Не секрет, що продуктивна рекламна діяльність неможлива без активізації рекламних агентств. Саме вони покликані організовувати й проводити рекламну кампанію на високопрофесійному рівні з досягненням поставлених цілей.  

Згідно зі статистичними даними, в обласному центрі Тернопільщини діють близько 40 різних рекламних організацій, які пропонують надання послуг по розміщенню зовнішньої реклами як на території міста, так і по всій області. Як бачимо, для дієвого просування товарів та послуг необхідні рекламні агентства: Тернопіль, його проспекти, громадський транспорт, місцеві засоби масової інформації вимагають яскравого й впливового оформлення, оскільки саме в такий мобільний спосіб можна швидко інформувати населення про появу нової продукції.

Очевидно, що стрімкого досягнення продаж можна досягнути завдяки такому дієвому просуванню товарів і послуг, як реклама. Тернопіль, як і будь-яке інше місто України, потребує креативної та ефективної реклами. А її створення неможливе без успішної рекламної агенції, чи не так?

Професійні експерти тернопільських рекламних агентств знають: для того щоб реклама приносила хороші результати за відносно короткі терміни реалізації, потрібно грамотно застосовувати аспекти психологічної дії на свідомість потенційних споживачів, серед яких важливе місце займає психографіка рекламного тексту (тобто графічна складова реклами), звук і колір. До речі, саме колір вважається найбільш впливовим та дієвим засобом досягнення позитивного мікроклімату сприйняття.

Для успішного ведення рекламної кампанії кожна тернопільська рекламна агенція зазвичай ретельно досліджує психологію впливу того чи іншого кольору на свідомість потенційних покупців.

Наприклад, відомо, що:

1) червоний колір символізує заборону, небезпеку, боротьбу за власні права, а також активно стимулює мозок до певних дій. Червоний примушує до активності в усіх сферах життя, надихає, втілює перемогу, дає натхнення рухатися далі, тільки вперед до поставленої мети. Червоний полюбляють лідери, наполегливі, динамічні, впевнені й доволі ексцентричні особи. Червоний найкраще поєднується з чорним, білим та сірим. Зазвичай експерти рекламних агентств застосовують цей колір у рекламі ювелірних виробів, товарам, що призначені чоловікам;

2) чорний колір означає стриманість, впевненість, аристократизм, елегантність. Найкраще поєднується з червоним і золотими відтінками. Цей колір найбільш притаманний впевненим особам, аристократам, людям, які знають собі ціну. Експерти рекламних агентств застосовують цей колір у рекламі різноманітних предметів розкоші (дорогі парфуми, годинники, автомобілі чи інші вишукані й дорогі засоби пересування);

3) білий колір символізує чистоту, відкритість, легкість, безпосередність. Його основні ознаки: свобода у прийнятті будь-яких рішень, досконалість, довершеність, гармонія. Чудово поєднується з червоним, зеленим та синім. Найчастіше фахівці рекламних компаній використовують цей колір у рекламі алкогольних та тютюнових виробів;

4) фіолетовий колір демонструє чуттєві аспекти, оригінальність, бажання не слідувати правилам тощо. Традиційно фіолетовий колір обирають люди, у яких на конкретному етапі життя присутня певна нестабільність, невпевненість. Працівники рекламних компаній використовують цей колір у рекламі будь-яких унікальних новинок;

5) синій колір означає холод, заспокоєння, зібраність, силу духу, непохитність, ідеалізацію. Цей колір демонструє внутрішню силу, гармонію, здатен гартувати і знімати стрес. Людям, які надають перевагу синьому, притаманні впевненість, сила, організаторські здібності. Синій колір гарно поєднується з білим та зеленим. Експерти рекламних агенцій найчастіше використовують цей колір у рекламі косметичних засобів та ювелірних виробів.

Звернемо увагу на те, що будь-яка результативна рекламна агенція (Тернопіль нараховує близько чотирьох десятків організацій) повинна володіти такими характеристиками:

  • раціональність у використанні фінансових засобів об’єктів, суб’єктів, юридичних, фізичних осіб, які звертаються до агенції за потребою у проведенні якісної рекламної кампанії;
  • організація систематичного дослідження ринку, визначення об’єктивної оцінки кон’юнктури;
  • наявність новітньої техніки, з допомогою якої можна швидко, чітко обробляти дані, отримані після аналізу кон’юнктури; 
  • забезпечення високоякісної реклами (застосування сучасних технологій, відбірного якісного фотодруку, врахування особливостей психології людини  тощо).

Загалом рекламні агентства Тернопільщини повинні відігравати позитивну роль у веденні рекламного бізнесу, тому що саме висококваліфіковані рекламні компанії виступають посередниками між сферою торгівлі та виробництва.

Чудово, коли рекламні агенції працюють, враховуючи інтереси як потенційних споживачів, так і всього суспільства, активно реалізовуючи лише раціональні ідеї та проекти. При цьому їхнім головним девізом перманентно є зведення до мінімуму площини неефективних пропозицій.

Залишити коментар

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *