Як вибрати надійну рекламну компанію

Сьогодні в Україні, зокрема на території Західної України, виготовленням зовнішньої реклами займається багато різних рекламних агенцій. Добре мати великий вибір: рекламні компанії великого різноманіття дають можливість знайти саме ту, яка необхідна для результативного рекламування Вашої продукції. Проте треба також орієнтуватися у їхніх можливостях та професійному рівні, аби Ваш рекламований продукт потрапив у надійні руки.

Відомо, що просувати товари чи послуги з допомогою зовнішньої реклами є зараз доволі поширеною тенденцією. Отже, існує великий попит і велика пропозиція у рекламній сфері. Все ніби чудово. Однак часто рекламодавець стикається з наступним питанням, що потребує негайного вирішення: яку рекламну фірму найкраще обрати для ефективного проведення рекламної кампанії?

Запитання доречне й актуальне. Пропонуємо разом знайти на нього максимально вичерпну відповідь.

Першим чи не найважливішим чинником під час вибору рекламної агенції є дослідження терміну перебування тієї чи іншої рекламної фірми на ринку зовнішньої реклами. Звісно, що довгий час існування мимоволі налаштовуватиме на довіру. Адже компанія, яка працює на ринку реклами, приміром, більше п’яти, а то й десяти років, – підсвідомо може сформувати у рекламодавця позитивне налаштування до неї.

Багаторічний досвід рекламної компанії свідчить про такий позитивний момент, як професіоналізм: за тривалий час існування рекламна фірма здатна якісно організувати розробку і ведення рекламного проекту, майстерно підібрати всі необхідні засоби, матеріали, кадри і сформувати найбільш дієву рекламну кампанію, застосовуючи перевірені способи й методи.

До слова, не зайвим буде нагадати, що оператор зовнішньої реклами «Stickerman» займається виготовленням високоякісної реклами на транспорті, реклами в транспорті, візуальної реклами, щитової реклами, POS продукції, а також широкоформатним, офсетним друком і виготовленням рекламно-торгівельних конструкцій більше десяти років!

Наше агентство реклами працює на рекламному ринку України з 2005-го. Своєю активною діяльністю ми відстоюємо принципи високої якості, надійності, ефективності й толерантного ставлення до клієнтів.

По-друге, обираючи ту чи іншу рекламну фірму, варто звернути увагу на дослідження напрацювань. Довіру викликатиме рекламна агенція, яка має у своєму портфоліо чималий перелік реалізованих проектів найрізноманітніших обсягів та форматів. У цьому аспекті рекомендується звернути увагу на такі показники:

  • практика компанії має базуватися на більше, ніж десяти втілених рекламних кампаній – як-то кажуть, чим більше – тим краще;
  • коли відповідні рекламні проекти мали різні (від малих і до великих) терміни та обсяги реалізації. Таким чином можна чітко прослідкувати, наскільки оперативно і якісно спроможна працювати рекламна фірма.

У цьому контексті переконливим є факт співпраці рекламної компанії «Stickerman» з багатьма відомими клієнтами, серед яких: ОККО, Aris, Nestle, Ласунка, Лімо, Danone, Добряна, Перша Приватна Броварня, Моршинська, Мережа аптек DS, Сімейна аптека, аптека Природа Чистоти, Нова аптека, Міст Експрес, Winbau, ПроКредит Банк, Єврогазбанк, Терра Банк, Фуршет, Сільпо, Auchan, Яблуневий Дар, Етрус, Славія, Плиточка, Керама Центр, Tikkurila, Husquarna, Bosch, Saturn, Gardena,Knauf, Три Слони, Марк, Embawood, Планета Кіно (IMAX), TPG, Музенідіз Тревел. І це ще не весь перелік наших замовників!

По-третє, щоб бути впевненим на сто відсотків у правильності вибору, можна звернутися до постійних клієнтів тієї чи іншої рекламної фірми. Розказувати хороше про самого себе – це, звісно, добре. Але хто краще переконає у професіоналізмі фірми, як не її задоволені клієнти?

Не зайвою стане консультація з постійними замовниками, які поділяться досвідом, підкажуть, пояснять тонкощі під час проведення рекламної кампанії: наприклад, цінова політика, матеріали, способи, методи, рівень якості виконаного замовлення тощо.

Отже, знаючи основні нюанси, Ви зможете більш грамотно та ефективно підійти до вибору надійної рекламної компанії.