Створення найкращої реклами

У В.В. Маяковського є чудовий вислів: «Жодна, навіть дуже успішна справа не може просуватися без реклами… Зазвичай вважають, що треба рекламувати лише непотріб, – якісна річ і без того пройде. Дуже хибна думка! Реклама – це найменування речі. Реклама безперестанку повинна нагадувати про будь-яку, навіть найкращу річ… Думайте про рекламу!»

Тож, давайте разом поміркуємо про рекламу, зокрема про таємниці та особливості її створення. Адже якісне рекламне повідомлення чи зображення є справжнім витвором мистецтва!

Створення реклами

Насамперед, зазначимо, що створення реклами необхідне для:

  • формування довготривалого позитивного образу організації, фірми (престижна реклама);
  • довгострокового акценту на конкретному марочному товарі (тобто реклама марки);
  • розповсюдження інформації про товар, послугу чи подію;
  • оголошення про акції, розпродаж, вигідні ціни;
  • захист певної ідеї, руху (такий формат називають роз’яснювально-пропагандистською рекламою).

Перш ніж створювати певний вид рекламного повідомлення, потрібно чітко знати та правильно застосовувати основні принципи реклами. Якими тонкощами потрібно оперувати, щоби зацікавити потенційного споживача, що, приміром, їде у маршрутці сонний чи втомлений? Погодьтеся, таких персонажів трапляється багато. А з допомогою ексцентричної та грамотно побудованої реклами можна легко перевтілити пасивного пасажира на активного покупця!

Як це зробити? Дуже просто! Секрет полягає у застосуванні принципів створення реклами:

  1. Викликати інтерес у людей, майстерно використовуючи якісні зображення, фотографії, які привертатимуть увагу потенційних споживачів товару чи послуги.
  2. Підтримати їхню зацікавленість, додавши порцію вигідних пропозицій, переваг тощо.
  3. Викликати бажання, потреби чи асоціації, що сприйматимуться глядачами як беззаперечна вигода рекламованого товару.
  4. Продемонструвати переваги товару чи послуги, підкресливши, що вартість залежить не від низької ціни, а від дбайливішого обслуговування, високої якості.
  5. Організувати полегшений варіант купівлі товару чи послуги: потрібно надати інформацію про те, де і як споживач може отримати все, що йому пропонують.
  6. Підкреслити активність, давши сигнал до дії. Можна, приміром, використовувати такі спонукальні словоформи, як «поквапся», «не гай часу», «щаслива мить уже сьогодні»…

Працюючи над рекламним повідомленням, команда рекламоторців повинна ретельно досліджувати, вивчати всі нюанси, що стосуються рекламованого товару чи послуги, особливості цільової аудиторії (її мрії, потреби, бажання). 

Дуже важливим є безпосередній контакт з цільовою аудиторією. Під час зустрічей з потенційними споживачами варто досліджувати та аналізувати, чому той чи інший покупець здійснює покупку певного виду товарів, чим керується споживач у своїх діях, що його мотивує, надихає, цікавить. 

Тільки оперуючи всіма необхідними знаннями, можна створити якісну та ефективну рекламу. Команда наших майстрів завжди працює саме за таким принципом!  

Під час створення реклами наші експерти зосереджено й виважено підходять до виконання своїх обов’язків, ретельно обдумуючи ряд таких важливих питань, як тема, мотиви, далекоглядність рекламного повідомлення; особливості художнього задуму та оформлення; тип аудиторії; бюджет; спосіб поширення реклами та багато інших тонкощів.

Дизайн реклами

Неабияке значення у створенні реклами відіграє розробка дизайну. Щоб рекламне зображення було максимально ефективним, ми враховуємо всі функції дизайну:

  • чіткий і якісний показ рекламованих товарів;
  • формування візуального образу товару, послуги чи рекламодавця;
  • привернення уваги до позитивних сторін рекламованої продукції чи послуги.

Цікаво, що американські експерти рекламної галузі виділяють декілька етапів творчого процесу створення реклами:

  • пошук необхідної інформації та фактів – передбачає постановку проблеми, збір та аналіз інформації;
  • пошук основної ідеї – перед тим кожен член команди вносить свої пропозиції, які детально розглядаються;    
  • робота над ідеями (вибір найбільш доцільних варіантів, їх ефективне поєднання)…

Ми створюємо рекламний дизайн уже понад десять років – довіряйте створення найкращої реклами професіоналам!

Носії реклами

Оскільки наша компанія займається розміщенням реклами в громадському транспорті то нашими носіями виступають внутрішні поверхні транспорту, а саме:

  • маршрутні таксі
  • трамваї
  • тролейбуси
  • автобуси
  • вагони метро
  • електрички
  • поїзди

Приклади дизайну реклами 

Хочу навести деякі приклади рекламного дизайну які були використані в реальних рекламних заходах, можливо щось з цього вам сподобається і ви використаєте концепцію для своїх успішних проектів 🙂

Створення  реклами Створення найкращої реклами

носії реклами

Створення реклами

рекламний дизайн
дизайн реклами
дизайн реклами
Дизайн реклами