Реклама у Львові

Місто, яке має свій аромат і обличчя. Місто, що залишає після себе особливі емоції та хвилювання. Місто зі своєрідним вбранням та фарбами. Місто, до якого хочеться повертися знову й знову…

Ви, напевне, здогадалися, що такою харизмою може бути наділений тільки Львів, а разом із ним – як суттєво важливий бонус – і наша неповторна реклама Львів – місто-прикраса, місто-історія, місто-інтрига!

Її важко не помітити: реклама у Львові здатна привертати увагу, зачаровувати, інтригувати. Нею справді-таки хочеться милуватися, споглядати, насолоджуватися естетикою, яку щоразу випромінюють рекламні банери, плакати, афіші на львівських вулицях, зупинках, у салонах громадського транспорту.

Незважаючи на доволі насичений ринок рекламних послуг, все одно створювати високопрофесійні рекламні продукти добре вміють рекламні агентства: Львів цьому неабияк сприяє. Будучи потужним історико-культурним центром, місто-легенда ледве не щодня приваблює сотні туристів як зі всієї України, так і з-за кордону.

Саме тому займатися просуванням товарів і послуг з допомогою зовнішньої реклами у Львові дуже зручно й вигідно. Однак постає питання на кшталт: якою буде найкращою для моїх товарів (послуг) рекламна агенція? Львів допоможе знайти відповідь на це запитання! А йому на підмогу прийде наша рекламна компанія.

Отже, якщо існує великий попит і велика пропозиція у рекламній сфері, як тоді грамотно підійти до вибору рекламної фірми для максимально ефективного проведення рекламної кампанії, наприклад, у Львові?

1. Важливий етап вибору рекламної агенції – дослідження терміну перебування тієї чи іншої рекламної фірми на львівському ринку зовнішньої реклами. Очевидно, що довгий час існування мимоволі налаштовуватиме на довіру. Адже компанія, яка працює на ринку реклами в середньому близько десяти років, мимоволі формує у рекламодавця позитивне налаштування до неї.

Багаторічний досвід рекламної компанії свідчить про такий позитивний момент, як професіоналізм: за тривалий час існування рекламна фірма здатна якісно організувати розробку і ведення рекламного проекту, майстерно підібрати всі необхідні засоби, матеріали, кадри і сформувати найбільш дієву рекламну кампанію, застосовуючи перевірені способи й методи.

До речі, реклама в транспорті Львів і інших міст України для компанії «Stickerman» є основним профілем діяльності більше десяти років!

Наше агентство реклами працює на рекламному ринку України з 2005-го. Своєю активною діяльністю ми відстоюємо принципи високої якості, надійності, ефективності й толерантного ставлення до клієнтів.

2. Обираючи ту чи іншу рекламну фірму у Львові, варто звернути увагу на об’єми реалізованих проектів. Довіру викликатиме рекламна агенція, яка має у своєму портфоліо чималий перелік втілених продуктів найрізноманітніших обсягів та форматів. У цьому аспекті рекомендується звернути увагу на такі показники:

– практика компанії має базуватися на більше, ніж десяти виконаних рекламних кампаній;

– коли відповідні рекламні проекти мали різні (від малих і до великих) терміни та обсяги реалізації. Таким чином можна чітко прослідкувати, наскільки оперативно і якісно спроможна працювати рекламна фірма.

У цьому контексті переконливим є факт співпраці рекламної компанії «Stickerman» з багатьма відомими клієнтами, серед яких: ОККО, Aris, Nestle, Ласунка, Лімо, Danone, Добряна, Перша Приватна Броварня, Моршинська, Мережа аптек DS, Сімейна аптека, аптека Природа Чистоти, Нова аптека, Міст Експрес, Winbau, ПроКредит Банк, Єврогазбанк, Терра Банк, Фуршет, Сільпо, Auchan, Яблуневий Дар, Етрус, Славія, Плиточка, Керама Центр, Tikkurila, Husquarna, Bosch, Saturn, Gardena,Knauf, Три Слони, Марк, Embawood, Планета Кіно (IMAX), TPG, Музенідіз Тревел. І це ще не весь перелік наших замовників!

3. Щоб бути впевненим на сто відсотків у правильності вибору, можна звернутися до постійних клієнтів тієї чи іншої рекламної фірми у Львові. Адже хто краще переконає у професіоналізмі фірми, як не її задоволені клієнти?

Не зайвою стане консультація з постійними замовниками, які поділяться досвідом, підкажуть, пояснять тонкощі під час проведення рекламної кампанії: наприклад, цінова політика, матеріали, способи, методи, рівень якості виконаного замовлення тощо.

Загалом реклама у Львові вирізняється тією ж харизмою, що й саме місто. Їдете, наприклад, у львівському маршрутному таксі – маєте чудову нагоду переглянути актуальні оголошення про роботу. Виходите на зупинці – Вас вітає не менш важливий відеоряд з рекламного щита, який рекламує-розказує про нові знижки в улюбленому магазині одягу. Заходите в затишну кав’ярню – і Вам до смачної кави зі штруделем пропонують свіжий номер журналу, де розміщена реклама саме того мобільного пристрою, на який Ви так чекали.

Скажіть, ну хіба реклама у Львові не полегшує Ваше життя?..