Реклама в Івано-Франківську

Для того щоб рекламна діяльність перманентно приносила хорошої результати, рекомендуємо звернути більше уваги на рекламні агентства: Івано-Франківськ налічує близько 25 різноманітних організацій цього напрямку.

Оскільки швидкісного досягнення збільшених продаж можна досягнути з допомогою такого методу просування товарів і послуг, як реклама (Івано-Франківськ, як і будь-яке інше місто України, потребує креативної та ефективної реклами), не варто нехтувати функціональними можливостями рекламних агентств.

Принагідно зазначимо, що традиційна Івано-Франківська рекламна агенція (велика за розмірами та з повним циклом послуг) має такі відділи:

1. Творчий відділ

До його складу входять журналісти, письменники, дизайнери, художники, експерти-графіки, режисери, редактори та інші митці. Саме вони працюють над систематизацією всіх креативних ідей, шукають найбільш прийнятні засоби й способи їх втілення. Не можна применшувати значущості цього відділу, де враховуються психологічні тонкощі, особливості конкретного мистецького напрямку тощо.

Саме фахівці творчого відділу зобов’язані створювати різні види рекламних засобів, а також узгоджувати їх із замовниками.

2. Відділ виконання замовлень

Сюди належать: керівник та працівники на правах керівників робочих підгруп. Останніх по-іншому ще називають відповідальними виконавцями проектів. Фахівці цього відділу відстоюють інтереси замовників у такій власній структурі, як рекламна агенція (Івано-Франківськ нараховує до трьох десятків подібних організацій).

Важливо знати, що лідер робочої підгрупи керує всією роботою всередині рекламної компанії. Він ретельно слідкує за виконанням рекламного замовлення від самого початку до кінцевої реалізації.

Для ефективної праці кожного фахівця відділу виконання замовлень бажано закріплювати за конкретною категорією замовників. Таким чином можна врахувати специфікацію тієї сфери, якою займається рекламодавець, а також завжди бути в курсі відмінностей в об’ємах і територіальних обсягів здійснених рекламних заходів; регулярно підтримувати зв’язок із рекламодавцем.

Цікаво, що винагорода за роботу працівників вищезазначеного відділу прямопропорційно залежить від об’єму професійно виконаного замовлення. Адже фінансовий клімат будь-якого Івано-Франківського рекламного агентства визначається винахідливістю його працівників та встановленими хорошими зв’язками з можливими рекламодавцями.

3. Відділ дослідження та розвитку рекламної сфери

Його створюють через необхідність розкриття й чіткого оформлення потреб українських рекламодавців та їхніх резервів, ситуації на ринку певних товарів і послуг, можливих комунікаційних напрямків, а також дослідження ефективності використання конкретних рекламних засобів.

Також цей відділ покликаний збирати й обробляти важливу інформацію про організацію торгівлі, методи й способи продавання товарів і послуг; про ситуацію нинішньої політики у рекламній сфері та стимулювання збуту.

До відділу дослідження та розвитку рекламної сфери входять експерти по розробці спеціалізованих анкет, статистичного аналізу й експериментів; по формуванні вибірок, організації цілеспрямованих масових чи групових інтерв’ю. Важливо підкреслити, що працівники цього відділу рекламного агентства завжди беруть участь у кожному кроці планування рекламної кампанії.

Не варто применшувати доцільність маркетингових досліджень під час проведення рекламної кампанії.

Річ у тім, що зазвичай зміст та об’єми наявної інформації не є максимально надійними для того, щоб прийняти результативне рішення у процесі розробки якісного рекламного продукту. У випадках, коли конкретне рішення має локальний, не настільки суттєвий характер в масштабах всієї рекламної організації, тоді можна ризикнути, довірившись внутрішнім відчуттям, власному досвіду керівника та колег по рекламній справі.

Якщо ситуація набуває ризикованих відтінків, де об’єми затрачених фінансів є досить значними, покладатися лише на досвід чи внутрішні відчуття не варто. Ось чому рекламні компанії в таких випадках потребують зменшення ступенів ризику, використовуючи додаткову інформацію, а саме – відомості маркетингових досліджень.

Ці інформаційні експерименти покликані збирати, систематизувати й аналізувати конкретні дані, отримані внаслідок здійснених особливих досліджень, щоб врешті-решт прийняти обґрунтоване й виважене рішення під час проведення масштабної рекламної кампанії, наприклад, на території Івано-Франківська. Адже відомо, що дослідження у сфері реклами є різновидом маркетингових досліджень. Саме завдяки рекламним дослідженням формується та оцінюється вся рекламна стратегія, її покрокові сегменти, рекламні звернення, її ефективна реалізація.