Якою буває реклама

Вона буває різною… 

Реклама – це здатність відчувати і передавати саме серцебиття бізнесу в словах, папері й чорнилі

Лео Бернетт

Яскрава, насичена, приємна, ніжна… Залежно від настрою, може бути тихою, але при цьому не менш звабливою, або енергійною, з нотами експресії. Вона, як жінка, – мінлива, проте завжди красива, наповнена сенсом і впливом, оздоблена барвистими фарбами й харизмою.

На неї перманентно хочеться дивитися, милуватися, насолоджуючись естетикою. Вона надихає на подвиг і завжди приводить до поставлених цілей.

Так, це вона – реклама! Скільки часу існує людство, стільки й існуватиме реклама. Адже як без неї? Хто краще здатен проінформувати мешканців міста про корисні акції, знижки, новинки… Хто може більш майстерно надихнути, привернути увагу, полегшити життя з допомогою рекламування давно омріяного нового стилю життя чи ексклюзивного автомобіля, появу якого Ви так чекали?..

У сучасному світі різноманіттю видів, типів реклами немає меж. І це чудово, оскільки завдяки багатому вибору форматів можна задовольнити найвибагливіших рекламодавців та потенційних споживачів. Як-то кажуть, на кожен товар знайдеться свій покупець.

Сьогодні реклама – скрізь і повсюди, якого хочеш змісту та форми. Сучасна реклама навчилася майстерно виражатися. Вона вміє дивувати, викликати позитивні емоції, заряджати, надихати на купівлю товару чи послуги. Справді-таки важко не порівняти її з жінкою: обидві наділені природним магнетизмом, чарівністю. Кожна здатна зачаровувати й гідно добиватися поставлених цілей, правда ж?..       

Перейдемо від естетики до не менш цікавих реалій.

Існує безліч класифікацій реклами. Насамперед, перерахуємо основні типи реклами:

  • масова реклама – її ще називають рекламою, що розрахована на масового споживача;
  • індустріальна;
  • торговельна;
  • роздрібна;
  • фінансова;
  • контактна;
  • кадрова.

Відповідно до способу поширення є такі види реклами:

1. Реклама у ЗМІ

  • телебачення – відеоролики, заставки, спеціальні передачі – здійснюється вплив на глядача з допомогою комбінації звуку, кольорів, картинки, руху. Позитивні сторони: масовість, високий рівень привернення уваги. Недоліки: висока вартість, перенасиченість рекламою, порівняно менша вибірка аудиторії;
  • радіо – спеціальні рекламні передачі, аудіоролики – позитивом такої реклами є масовість, низька вартість, охоплення великого сегменту аудиторії. Недоліки: вплив здійснюється лише з допомогою звуку, менший рівень залучення уваги;
  • газети, журнали – беззаперечні плюси: масовість, оперативність, гнучкість. Недоліки: переважно низька якість друку (не завжди), коротка тривалість існування;
  • рекламні видання – каталоги, плакати, листівки, буклети. Хороша якість зображення, вибірковість рекламних текстів. Недоліки: висока вартість, порівняно менша вибірка аудиторії;
  • бюлетені, телефонні довідники, спеціалізовані видання для бізнесменів тощо.

2. Зовнішня реклама, види        

На сьогодні є доволі дієвим способом рекламування товарів та послуг. Її особливості: високий рівень повторюваності, гнучкість, порівняно невисока вартість, широкі можливості для дизайнерських рішень, прибутковість.

З допомогою зовнішньої реклами можна ефективно привабити максимальну кількість потенційних споживачів. Адже щодня на вулицях міста перебуває сотні тисяч жителів: усі бігають у справах, клопотах чи просто прогулюються, насолоджуючись навколишніми декораціями міста або пейзажами.

Найбільш поширені види зовнішньої реклами:

  • щити на вулицях, листівки, банери, постери, рекламні плакати на зупинках, в метро, на лавках, а також календарі, канцелярські прилади, посуд, сумки із зображенням реклами товару, послуги чи компанії – масовість, гнучкість, широкий обхват цільової аудиторії, невисока вартість; 
  • реклама на (в) транспорті – має великий ряд переваг: висока частота повторюваних контактів, відносно низька вартість, надзвичайна гнучкість, мала конкуренція, безмежні можливості для креативних рішень.  

Залежно від мети реклама поділяється на такі види:

  • інформативна – головне завдання – надати інформацію про товари чи послуги;
  • переконуюча – найчастіше використовується на ринку товарів чи послуг із широким вибором, де потрібно застосовувати аргументи, для переконання потенційного споживача придбати саме цей товар;
  • порівняльна – наводяться позитивні сторони товару чи послуги, які зіставляються з характеристиками товарів-конкурентів;
  • нагадувальна – якщо товар вже має велику популярність серед споживачів, проте все одно потребує нагадування про себе;
  • торгова – це коротке і креативне рекламне повідомлення, яке адресується потенційним споживачам для спонукання до купівлі товару чи послуги.

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка! Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації