Якою буває реклама в транспорті

Розміщення реклами всередині громадського транспорту ефективне й цікаве тим, що салони маршруток, тролейбусів, трамваїв дають великий простір для дизайнерської творчості.

Будь-яка частина транспортного салону може перевтілитися у реалізацію сміливих рішень, внаслідок яких з’являється оригінальна реклама на підголівниках, реклама на спинках, реклама на сидіннях в маршрутках та багато інших різновидів рекламного повідомлення. І всі вони користуються неабияким попитом у рекламодавців. Чому?

Згадаємо про загальновідомий факт: кожного дня громадським транспортом користується близько 85% соціально активного населення. Саме вони щодня мають нагоду милуватися рекламою різних форматів та змістовності у салонах маршруток, тролейбусів, трамваїв.

Лишень уявіть: за місяць пасажиропотік однієї маршрутки становить приблизно 20 тисяч осіб. Цікаво, що протягом місяця одна людина проводить до 12-15 годин у громадському транспорті. А щодня мешканець українського міста користується маршруткою чи тролейбусом від 2 до 6 разів.

Ось чому так зручно та вигідно створювати рекламні підголівники, рекламу на спинках, на сидіннях, на вікнах. Будь-який різновид реклами в транспорті здатен максимально ефективно розказати про Ваші акції, знижки, вигідні пропозиції, якість продукції.

Поки людина протягом півгодини-години добирається на улюблену роботу, у неї є час ознайомитися з Вашим найкращим товаром чи послугою, як слід обміркувати всі «за», «проти» і в результаті стати активним споживачем Вашої продукції!

Реклама на підголівниках, на спинках, сидіннях, вікнах громадського транспорту здатна перетворювати заклопотаних пасажирів у потенційних споживачів товарів чи послуг.

За кількістю переглядів рекламу в транспорті можна прирівняти до реклами на телебаченні. Проте є один важливий нюанс: реклама на телебаченні коштує значно дорожче, ніж реклама в транспорті.

Усі різновиди реклами в транспорті мають багато переваг, зокрема:

  • величезний обсяг цільової аудиторії;
  • доступна вартість, хороша якість;
  • захист від впливу зовнішнього середовища (дощ, сніг, вітер тощо);
  • доступність для сприйняття;
  • тривалість візуального контакту.

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка! Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації