Реклама в тролейбусах Івано-Франківськ

img-1889Цей вид електротранспорту є одним із пріоритетних засобів пересування в обласному центрі Івано-Франківщини. Цікаво, що станом на 1 січня 2014 року для жителів і гостей Івано-Франківська курсують 45 пасажирських та 1 службовий тролейбус. Наразі у місті функціонує 9 тролейбусних маршрутів, які сполучають всі необхідні та густо населенні мікрорайони.

Тролейбусами зазвичай користуються люди з рівнем достатку, нижче середнього, а це становить значний відсоток від усього населення Івано-Франківська. Активний пасажиропотік спричиняє продуктивну реалізацію рекламних кампаній саме в цьому виді електротранспорту. Нагадаємо, що ефективність реклами, розміщеної у салонах івано-франківських тролейбусів, прямо пропорційно залежить від рівня якості рекламного повідомлення.

В свою чергу, показник якості салонної реклами формується внаслідок компетентного й коректного застосування прийомів та методів психологічного впливу. Отож, пропонуємо розглянути основні функціональні прийоми, з допомогою яких салонна реклама в івано-франківських тролейбусах перевтілюється у дієве та грамотне інформативне повідомлення.

  • Протиставлення

Основна мета цього прийому – продемонструвати пасажирові івано-франківського тролейбуса особливості та унікальні можливості рекламованого товару чи послуги. Застосовуючи метод протиставлення, насамперед робиться акцент на видозміні емоцій: використовується широкий асортимент способів, завдяки яким у потенційного споживача з’являється позитивне налаштування до рекламованого продукту.

Приміром, пасажир, який їде в івано-франківському тролейбусі, спостерігає за оригінальною рекламою шампуню проти лупи. Рекламне повідомлення умовно ділиться на дві частини. На першій у чорно-білих тонах показано засмученого чоловіка з яскраво вираженими слідами від лупи на темному піджаку. Друга картинка, вже кольорова, демонструє щасливого героя, який врешті-решт позбувся проблеми з допомогою класного шампуню торгової марки Х.

По-перше, прийом протиставлення спрацьовує у порівнянні емоцій:

  • чорно-білий тон – сумний чоловік – наявність проблеми;
  • яскравий кольоровий тон – щасливий герой – вирішення проблеми.

По-друге, співставлення виникає на рівні демонстрації довіри до рекламованої продукції (мовляв, цей шампунь кращий за будь-які інші, тому що здатен усунути всі Ваші негаразди, пов’язані з волоссям).

  • Спільні інтереси об’єднують

img-1761Що допомагає гуртувати та збільшувати кількість учасників тієї чи іншої цільової аудиторії? Усе вірно: спільні зацікавлення. Саме однакові смаки, уподобання, погляди, переконання спричиняють магічний ритуал об’єднання людей у спільноти. Коли серед тисячі різноманітних людей знаходяться однодумці, це неабияк підтримує й надихає людину. Вона не сама, вона – така як інші.   

Якщо в салонній рекламі використовують певний набір ключових образів, стилів, які є близькими пасажирам івано-франківського тролейбуса, тоді рекламований продукт викликатиме більше довіри з боку цільової аудиторії.

  • Використання одного рекламного образу в рекламі іншого

Цей ефект швидко дозволяє зробити нову рекламу відомою. Також чудово спрацьовує комбінація відразу двох реклам в одній. Наприклад, у салоні івано-франківського тролейбуса розміщене рекламне повідомлення про ефективні курси вивчення іноземної мови. Поруч із креативною картинкою та переліком послуг ніби між інших подається інформація про одного з учасників програмного курсу, відомого високим професіональним рівнем викладання конкретної іноземної мови.  

Загалом реклама в івано-франківських тролейбусах характеризується інформативністю, неординарністю, вмінням грамотно й ненав’язливо пропонувати пасажирам різноманітну корисну продукцію та послуги.

Перелік маршрутів у яких розміщується внутрішня реклама в тролейбусах в Івано-Франківську

№ маршруту Опис маршруту
№1 ВО “Карпати” – вул. Хіміків, Тролейбусна, Галицька, Дністровська, Василіянок, Гаркуші, Привокзальна – зупинка “Вокзал”
№2 Вокзал” – вул. Привокзальна, Вовчинецька, Василіянок, Гаркуші, Лепкого, Незалежності, Тисменицька, Юності – зупинка “Пресмаш”
№3 Вокзал” – вул. Привокзальна, Вовчинецька, Василіянок, Гаркуші, Лепкого, Незалежності, Івасюка, Стуса, Вовчинецька – зупинка АТ “Родон”
№4 Ринок” – вул. Дністровська, Василіянок, Галицька, с. Нижній Угринів, с. Ямниця – зупинка “Фірма “Барва”
№6 зупинка “Комерційний технікум” – С.Бандери, Незалежності, Б.Лепкого, Привокзальна, Вовчинецька, Василіянок, Галицька, Горбачевського – зупинка “АС-2
№7 зупинка м-н “Каскад” – Симоненка, Миколайчука, Стуса, Івасюка, Незалежності, А.Мельника, Сахарова – зупинка “СК “Олімп”
№9 зупинка “СК “Олімп” – вул. Сахарова, С.Бандери, Незалежності, Тисменицька, Юності – зупинка “АС-4”
№10 зупинка АТ “Родон” – вул. Вовчинецька, Симоненка, Миколайчука, Стуса, Івасюка, Незалежності, Тисменицька, Юності – зупинка “АС-4”

 

marshrutka

Реклама в маршрутних таксі Івано-Франківськ

avtobus

Реклама в автобусах Івано-Франківськ

mizmisck

Реклама в приміських маршрутах Івано-Франківськ

Реклама в тролейбусах Івано-Франківськ
9.5 з 10 базується на 34 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації