Реклама у приміських маршрутках – Чернівецька область

Без сучасної реклами важко уявити реалії сьогодення. А без оригінальної салонної реклами – тим більше! Щодня нас оточують нескінченні потоки різноформатних повідомлень. Однак західноукраїнська рекламна компанія СтікерМен знає, як, враховуючи фактор інформативного насичення, завойовувати довіру і рекламодавців, і потенційних споживачів. Так, СтікерМен творить ефективну, унікальну та якісну рекламу в салонах міжміського транспорту Чернівецької області та всієї Західної України.

img-1781Тому цікаво дізнатися, якими перевагами наділена реклама, що розповсюджується всередині чернівецьких міжміських автобусів і маршруток. Детально прослідкуємо найбільш поширені позитивні моменти такого способу рекламування.

1. Добірні тексти – завоювання довіри пасажирів міжміського транспорту

Реклама відмінно виконує свої функції, якщо це по-справжньому якісна реклама. Ось чому експерти нашої компанії дбають про майстерне оформлення стікерів, афіш, оголошень, банерів для розміщення в салонах міжміського транспорту Чернівецької області.

Зокрема під час створення рекламного повідомлення ми акцентуємо на засадах чесності, простоти, виразності, чіткості, зрозумілості тощо. Ми пам’ятаємо, що чернівецькими міжміськими маршрутками користуються переважно прості люди з сіл, селищ, містечок. Тому реклама повинна мати вигляд максимально лаконічного, простого і доступного формату.

Приміром, високоякісному рекламному текстові характерні наступні риси:

  • застосування повсякденної лексики без складних довгих зворотів – до прикладу «показує» замість «демонструє», «багато людей» замість «значна кількість осіб» тощо;
  • використання коротких влучних слів, словосполучень замість довгих і «закручених»: «факти», а не «інформація», «згода», а не «консенсус», «міжнародний», а не «інтернаціональний» і т.д.;
  • спілкування через рекламу мовою потенційних споживачів – тобто мовою пасажирів чернівецьких міжміських автобусів і маршруток, у форматі дружньої бесіди і ненав’язливого переконання;
  • наявність у рекламі фактів замість роздумів чи домислів;
  • використовування не статистики, а конкретних результатів-дій людей – наприклад, речення «20 тисяч господарів уже придбали цей колектор» замість конструкції на кшталт «було продано 20 тисяч одиниць обладнання для…».

img-18702. Постійне й довготривале поле видимості

Якщо рекламу на телебаченні, радіо чи в Інтернеті можна вимкнути, перебираючи канали, зайшовши на інший сайт, то у випадку з салонною рекламою ситуація складатиметься в інший спосіб. Так, корисні інформативні повідомлення, які прикрашають салони чернівецького міжміського транспорту, завжди перебуватимуть із Вами. Куди б Ви не їхали, якими справами не займалися б під час переїздів, наша реклама постійно буде дбати про Ваші бажання і потреби, оскільки її перманентна присутність сприятиме цьому!    

3. Координація маршрутів міжміського сполучення

Багатофункціональність реклами в салонах міжміського громадського транспорту полягає також у динамічності. Саме безперервний рух міжміських автобусів і маршрутних таксі по всій території Чернівецької області перевтілює нашу оригінальну рекламу в гнучкий інструмент корисних продаж.

Чернівецькі міжміські маршрутки й автобуси курсують за зручними маршрутами, з’єднуючи між собою всю область:

Чернівцька область  приміські маршрути( Салонна реклама)

№ п/п

Напрямок руху

1

Чернівці –  Мамаївці

2

Чернівці – Сторожинець

3

Чернівці – Бояни

4

Чернівці – Кицмань

5

Чернівці – Хотин

6

Чернівці – Берегомет

7

Чернівці –  Новоселиця

8

Чернівці – Вижниця

Реклама у приміських маршрутках – Чернівецька область
9.5 з 10 базується на 28 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації