Реклама в тролейбусах Чернівці

Тролейбус є досить популярним видом громадського транспорту як у Чернівцях, так і в інших населених пунктах Західної України. Кожного дня цим видом громадського транспорту користується велика кількість чернівчан та гостей міста.

img-1844Серед пасажирів трапляються переважно люди з середнім та нижчим рівнем достатку: особи пенсійного віку, студенти, школярі або ж туристи-романтики, для яких проїзд у тролейбусі рівнозначний яскравій екскурсійній пригоді (адже під час проїзду можна насолоджуватися пейзажами й насиченими панорамами Чернівців: давня вражаюча архітектура, історико-культурні пам’ятки, химерні вулички, скверики, затишні кав’ярні, ресторанчики і багато інших окрас міста).

Щоденно чернівецькими вулицями курсують близько 10 різних тролейбусних маршрутів. До речі, станом на сьогодні рухомий склад чернівецького електротранспорту налічує 78 робочих машин, і майже кожна оздоблена креативною, оригінальною рекламою як зовні, так і всередині.

Якісна реклама у салонах чернівецьких тролейбусів виконує ряд найважливіших функцій, зокрема:

  • Інформування

Рекламне повідомлення покликане надавати корисну інформацію для пасажирів тролейбуса про новинки чи оновлені можливості давно існуючого товару (послуги). Також оригінальна реклама, розміщена в салонах чернівецького електротранспорту, повідомляє про ціни, бонуси, акції, знижки – про усі приємні несподіванки-сюрпризи, які здатні перевтілювати пасажирів у потенційних покупців.

  • Нагадування – чудово спрацьовує в умовах сьогодення: нестача часу, надміру активна зайнятість. Як тут втримаєш терабайти інформації в голові!

І саме креативна пані Реклама, яка прикрашає салони чернівецьких тролейбусів, здатна якнайкраще нагадувати цільовій аудиторії про те, що найближчим часом конкретна продукція або послуга стане дуже-дуже необхідною. Завдяки функції нагадування пасажири завжди будуть в курсі справи: де можна придбати товар чи послугу, коли краще його придбати, за яких умов тощо.

  • Переконання

Відбувається тоді, коли виробникам вкрай важливо спонукати реципієнтів до купівлі конкретного виду продукції. А мистецтво переконання ефективно спрацьовує у випадку застосування беззаперечних фактів, чи не так?

img-1776Приміром, мандрує чернівецьким тролейбусом зголоднілий студент. Їхати ще близько півгодини до гуртожитку, в животі бурчить, їжу ще треба приготувати… Поки студент дочекається омріяного не то обіду, не то вечері… невідомо… І тут раптом на тролейбусному вікні майорить реклама поживних батончиків, а текстове повідомлення про велику кількість горіхів та натурального шоколаду переконують нашого героя, що батончик справді-таки поживний та корисний, зможе слугувати вдалим перекусом після пар.

  • Порівняння

Ця функція реклами покликана утвердити переваги однієї марки товару над іншою. При цьому, організовуючи рекламну кампанію, рекламодавець і рекламна агенція повинні підходити до порівняльних методів коректно, толерантно та виважено.

У цьому аспекті міфи про високу якість будуть недоречними (якщо це не зовсім так). Замість безпідставної хвальби та порівняння краще наголосити на істинних перевагах конкретного товару чи послуги.

  • Підкріплення

Щоб покупець був спокійним та впевненим у придбанні продукції, його варто заспокоїти у правильності реалізованого вибору. Найбільш ефективні методи рекламного підкріплення полягають в опублікованих відгуках, рекомендаціях інших задоволених споживачів.

Приміром, пасажирка пенсійного віку, яка їде у чернівецькому тролейбусі до бажаного місця призначення, раптом натрапляє на цікаву рекламу нових вітамінів. Не так вже й багато старших людей легко реагують на будь-яку новизну. А як допомогти старшій пані повірити в істинну якість та корисність вітамінів? Звісно, що з допомогою опублікованих відгуків інших пенсіонерів, які радо користуються новими вітамінами!

Отже, багатофункціональність реклами, яку розміщують у салонах чернівецького електротранспорту, більше, ніж оправдовує сподівання споживачів. Адже по-справжньому ефективна реклама в тролейбусах Чернівці чесно інформує, коректно пропонує, якісно задовольняє потреби покупців!

Перелік маршрутів у яких розміщується внутрішня реклама в тролейбусах в Чернівцях

№ маршруту Опис маршруту
№3 Вул. Південно-Кільцева-річка “Прут”
№5 Вул.Південно-Кільцева –Калинівський ринок
№1 Вул.Ковальчука — вул.Університетська
№6 Завод Кварц- Соборна площа
№2 Вул Руська-Університет(короткий маршрут)
№4 Вул.Руська-Кемпінг(короткий маршрут)

 

marshrutka

Реклама в маршрутних таксі Чернівці

avtobus

Реклама в автобусах Чернівці

mizmisck

Реклама в приміських маршрутах Чернівці

Реклама в тролейбусах Чернівці
9.6 з 10 базується на 37 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації