Реклама в маршрутних таксі Чернівці

Чернівецькі маршрутні таксі користуються неабиякою популярністю серед мешканців та гостей міста. Щоденно маршрутки перевозять декілька сотень чернівчан. Переважно пасажирами маршрутних таксі у Чернівцях є люди з середнім рівнем достатку. До цього сегменту належать амбітні та перспективні молоді люди віком від 22 до 35 років, особи середнього віку,  люди інших вікових та соціальних параметрів.

img-1834Ось чому розміщувати оригінальні рекламні повідомлення у салонах чернівецьких маршруток зручно та вигідно. Така реклама завжди користується попитом та виконує всі необхідні функції на відмінно. Завдяки значному відсотку активних реципієнтів, які регулярно їздять у цьому виді громадського транспорту, творці естетично привабливої реклами мають широкий простір для втілення унікальних пропозицій, ідей. Нестандартні художні прийоми здатні перевтілювати звичайне рекламне повідомлення у справжній витвір мистецтва.

Подібні «фішки» є дуже вигідними як для рекламодавців (залучення більшої кількості потенційних покупців – збільшення прибутків), так і для цільової аудиторії (необхідна інформативність, насолода від перегляду естетичних зображень – поштовх для особистісних ідей у творчості і т.д.).

Тепер давайте поміркуємо, яким чином спроможна впливати оригінальна реклама, розміщена у салонах чернівецьких маршрутних таксі. Отож, ретельніше розглянемо методи впливу реклами у маршрутках Чернівців:

  • Стверджувальні висловлювання

Застосовуються майже у всіх рекламних зверненнях. Використання стверджувальних сентенцій подаються пасажирам маршрутних таксі як беззаперечний факт, який майстерно підкріплюється привабливим або емоційним зображенням. Споглядаючи якісну рекламу, тимчасовий мандрівник чернівецької маршрутки мимоволі налаштовуватиметься на довіру. Адже як можна по-інакшому, якщо перед власним зором постають приємні для ока картинки, розбавлені не менш креативним та позитивно налаштованим текстом?

  • Підбір тільки потрібної інформації

Зазвичай рекламують товари чи послуги, демонструючи продукцію лише з позитивного боку, який однак не є відірваним від реальності. Якщо інформувати реципієнтів з допомогою великої кількості гарних слів, можна переборщити з хвальбами. Занадто солодкого ніхто не любить, погоджуєтеся?

У будь-яких сферах (реклама у салонах чернівецьких маршруток не виняток) привабливість тоді має сенс та ціну, якщо є природною.

  • Застосування вдалих слоганів

Чітко сформовані, короткі та влучні вислови дозволяють сконцентрувати увагу пасажирів на головних характеристиках та загальному образі рекламованого продукту. Ось чому слогани повинні бути:

  • короткими – стислість гарантує привернення уваги;
  • оригінальними та простими водночас – як-то кажуть, все геніальне – просте. Таким і має бути салоган, аби його головне призначення (привернення уваги, легке запам’ятовування з боку пасажирів) виконувалося на всі сто;
  • милозвучним;
  • естетично привабливим – мається на увазі такий майстерний підбір слів, після прочитання якого у пасажира виникатиме приємний асоціативний ряд, красивий натхненний образ.

 

  • Акцент на декількох особливостях

img-1779Ненав’язлива концентрація допомагає затримувати увагу пасажирів маршрутних таксі протягом тривалого часу. Оскільки, їдучи в чернівецькій маршрутці, пасажир не завжди має бажання дивитися на рекламне повідомлення, йому можна допомогти, зруйнувавши негативне уявлення про рекламу. В такому разі чудово функціонує прийом акцентування на певному позитивному образі, який дарує гарний настрій, сприяє поліпшенню здоров’я, додає привабливості, надихає, є ознакою високого соціального статусу тощо.  

  • Додаткові свідчення

Використання авторитетних думок та рекомендацій завжди додають ефектного бонусу до привернення уваги потенційних споживачів. Відгуки, враження, емоції, якими діляться відомі особи у рекламному зверненні, призводять до більш лояльного сприйняття реклами, викликають довіру. 

Як бачимо, творці по-справжньому ефективної та оригінальної реклами знають, як створити пасажирам чернівецьких маршрутних таксі чудовий настрій, покращити самопочуття, додати впевненості, допомогти втілити бажання та мрії в реальність!

Перелік маршрутів у яких розміщується внутрішня реклама в маршрутних таксі в Чернівцях

№ маршруту Опис маршруту
№5 Університет-Ентузіастів
№9 Вул.ватутіна-Гравітон
№9А Вул.Ватутіна- пд.Кільцева
№11 Вул Ватутіна — пд . Кільцева
№12 Гравітон- Спецкомбінат
№20 Автовокзал- вул. Луковецька
№10 Рязань- Олександрія
№19 Вул.Садова- вул. Литоцька
№38 Аеропорт-Тц” Епіцентр”
№39 Вул.Удонова -вул.Комарова

 

avtobus

Реклама в автобусах Чернівці

troleibus

Реклама в тролейбусах Чернівці

mizmisck

Реклама в приміських маршрутах Чернівці

Реклама в маршрутних таксі Чернівці
9.3 з 10 базується на 36 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації