Реклама у приміських маршрутках – Закарпатська область

Існує думка, що будь-яка реклама – це двигун торгівлі. Не будь-яка! Погана реклама не двигун, а гальма.

Девід Огілві, класик рекламної справи

Власне, епіцентром статті, яку Ви зараз переглядаєте, є Двигун сучасної реклами, яку ми розповсюджуємо у міжміському громадському транспорті Закарпатської області. Наразі прагнемо конкретизувати переваги розміщення оригінальних рекламних повідомлень у салонах закарпатських автобусів та маршруток міжміського сполучення, аби Ви по-справжньому переконалися в ефективності такого способу рекламування. 

img-1834Плюси поширення рекламних стікерів, плакатів, оголошень, банерних розтяжок всередині міжміських маршруток, автобусів на території Закарпатської області:

1. Вільний простір – безмежні можливості для творців реклами

Сегмент рекламного ринку, що охоплює невеликі населені пункти області, є майже незаповненим у порівнянні зі становищем рекламного бізнесу великого міста. Цей факт значно розширює горизонти можливостей для проведення успішної рекламної кампанії в закарпатських регіонах. А це, в свою чергу, сприятиме зростанню потенційних споживачів Вашого товару і збільшенню продаж.

Поза тим, цільову аудиторію, яка знаходиться в селах, містечках Закарпаття, легше здивувати оригінальними рекламними зверненнями: вона є більш відкритою до нового, креативного та непізнаного. Відтак, у салонах міжміських маршруток і автобусів Закарпатської області попитом користуватиметься реклама, що повідомляє про різноманітні новинки, вигідні акції, знижки тощо. Адже кожен прагне заощаджувати власний бюджет та купувати якісні надійні речі!

2. Довготривалий час пересування

Беззаперечна перевага поширення рекламної інформації всередині приміського та міжміського громадського транспорту.

Давайте поміркуємо, скільки приблизно часу витрачає середньостатистичний мешканець того чи іншого закарпатського селища на щоденні поїздки з дому на роботу, що знаходиться в Ужгороді? Зазвичай часовий проміжок такої мандрівки становить від 45 хвилин до двох годин. Чимало, погоджуєтеся?

img-1776Тепер логічно напрошується питання на кшталт: як ефективно використовувати регулярні годину-дві, що припадають кожного будня на дорогу? Можна читати улюблену книгу чи газету. Проте, на жаль, часто наші дороги бажають кращого, тому подібне читання не приноситиме користі для зору.

Наступний варіант – спостерігати за пейзажами по той бік вікна. Однак згадаймо, що кожного дня пасажир їздить на роботу одними й тими ж маршрутами. Через декілька проїздів панорами перетворяться на буденність.

Можна гаяти час у міжміській маршрутці, сперечаючись із сусідом про останні новини, проблеми, політику, екологію тощо. Але погодьтеся: суперечки – справа тонка й невиграшна. Навіщо нехтувати власним спокоєм і здоров’ям у такий спосіб? Не конструктивно…

Натомість продуктивне проведення години їзди у міжміській закарпатській маршрутці з радістю забезпечить наша унікальна реклама. Вона вчасно поінформує, зацікавить, підніме настрій, покращить Ваше життя з допомогою цього товару, що там симпатично визирає з кольорової афіші над вікном.      

3. Широкий діапазон міжміського сполучення

Сьогодні на території Закарпатської області функціонують міжміські сполучення за всіма важливими напрямками: Ужгород – Великий Березний, Ужгород – Перечин, Ужгород – Чоп, Ужгород – Люта, Ужгород – Мукачево, Мукачево – Іршава, Мукачево – Ільниця, Мукачево – Білки, Ужгород – Хуст, Ужгород – Виноградово, Ужгород – Тячів, Ужгород – Міжгір’я.

Так, широкий діапазон міжміського сполучення дозволяє охопити усі важливі елементи для проведення успішної рекламної кампанії в регіоні.

4. Закарпаття – область рекреаційного й туристичного значення –

суттєвий аргумент на користь активізації рекламної справи саме в салонах міжміського громадського транспорту Закарпатської області.

Скільки красивих та унікальних місцин, куточків природи, закладів розташовані саме у цій області: мінеральні води, джерела, виноградники, різноманітні природоохоронні зони, рекреаційні пункти, старовинна архітектура, якою прикрашені вулиці Ужгорода, Мукачево, Берегово, Косино та інших населених пунктів області. До речі, не зайвим буде нагадати про користь і розкіш термальних джерел Косино й Берегова: щодня ці місця відвідують сотні-сотні туристів… І це ще не все!

А для того щоб дістатися до омріяного пункту призначення, туристу частенько стає у нагоді саме громадський транспорт міжміського сполучення, салони якого оздоблює наша неповторна реклама.

  Закарпатська область приміські маршрути( Салонна реклама)

№ п/п

 Напрямок руху

1

 Ужгород- Великий Березний

2

Ужгород – Перечин

3

Ужгород – Чоп

4

Ужгород –  Люта

5

Ужгород – Мукачево

6

Мукачево – Іршава

7

Мукачево – Ільниця

8

Мукачево – Білки

9

Ужгород – Хуст

10

Ужгород- Виноградово

11

Ужгород – Тячів

12

Ужгород – Міжгір'я

Реклама у приміських маршрутках – Закарпатська область
9.4 з 10 базується на 34 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації