Реклама у приміських маршрутках – Волиньська область

Без реклами важко уявити сьогодення. На щастя, швидкісний розвиток технічного прогресу, широкий спектр варіацій дизайнерських рішень та багато інших чинників позитивно впливають на ріст та ефективність сучасних рекламних повідомлень.

img-1911Відомо, що зовнішня реклама, зокрема реклама в транспорті, сьогодні користується шаленою популярністю як серед рекламодавців, так і серед потенційних споживачів. Поза тим, щоразу більш затребуваною стає такий різновид транспортного рекламування, як реклама у приміських та міжміських маршрутках, автобусах.

Ви також помітили, наскільки «ожив» міжміський громадський транспорт Волині, як тільки у ньому з’явилися креативні рекламні повідомлення від наших майстрів?

Так, західноукраїнська рекламна компанія СтікерМен є першовідкривачем особливого способу рекламування в громадському транспорті приміського та міжміського сполучення. Цей факт відіграє неабияку роль у результативному функціонуванні зовнішньої реклами на території всієї Західної України.

Але перейдемо від загального до конкретного:

  • чому рекламування у міжміських автобусах, маршрутних таксі є необхідним способом інформувати населення про товари та послуги?
  • наскільки такий різновид зовнішньої реклами є затребуваним?
  • що варто знати про повідомлення, розміщені в салонах приміського, міжміського громадського транспорту Волині?

Відповіді на ці та інші актуальні питання розглянемо нижче…

Насамперед розпочнемо з характеристики цільової аудиторії, визначаючи так званий «спільний знаменник», який об’єднує категорію «пасажири міжміських маршруток – потенційні споживачі рекламованої продукції»:

1. Колективні зацікавлення

Давайте поміркуємо, які саме фактори, галузі, чинники, інтереси є спільними для більшості людей, що проживають у селах, містечках, містах Волинської області.

img-1834Відомо, на території Волині провідною галуззю економіки є сільське господарство. Так, волинський агарний сектор найбільше концентрується на м’ясо-молочному тваринництві, а також рослинництві (вирощування зерна, цукрових буряків, овочів, картоплі тощо). Враховуючи цей факт, приміські маршрутки й автобуси Волині просто-таки потребують унікальної реклами, яка поширюватиме корисну інформацію про вищезазначені категорії товарів.

Поза тим, цільова аудиторія, що знаходиться в інших населених пунктах Волинської області, завжди буде цікавитися різними сферами життєдіяльності, які є значно активнішими в обласному центрі.

Приміром, традиційно у великих містах інфраструктура є більш розвиненою: розваги, стилі, мода, різноманітні оригінальні заклади харчування тощо. Відтак мешканці сіл та маленьких містечок час від часу мають чудову нагоду перетворюватися у замріяних туристів, гуляючи, до прикладу, вулицями  старовинної частини Луцька, смакуючи оригінальні страви того чи іншого ресторану, кафе…

А хто краще спроможний поінформувати жителів різних волинських населених пунктів про появу недорогого розважального закладу, куди можна вибратися у вихідні? Відповідь очевидна: звісно, що в ролі якісного інформатора може виступати тільки наша реклама у міжміських автобусах та маршрутках!

2. Більша довірливість

Згадаємо, наскільки перенасиченим є населення у великих містах: щоденні порції різнорідної інформації просто-таки нашаровуються довкола жителів обласного центру Волині. Куди б не зайшов, де б не чекав – скрізь чатує так званий інформаційний шум, який необхідно фільтрувати задля збереження комфортного психологічного стану.

Відповідно, мешканці великого міста менш гнучкі до реклами. Для того щоб привабити велику кількість потенційних споживачів товару чи послуги на території обласного центру, потрібно вмикати значно потужніший арсенал дієвих засобів: привернути увагу в подібних ситуаціях не так вже й легко.

Натомість повернімося до населення сіл та містечок області, де сегмент реклами в десятки, а той сотні разів менший. Відтак, пасажирам, які ледве не щодня користуються міжміськими автобусами та маршрутними таксі, невідомий рекламний ажіотаж і надмірна концентрація різноформатної інформації. Навпаки: такому сегменту цільової аудиторії виявиться цікавою, оригінальною, ефективною реклама в салонах приміських маршруток!  

3. «Недосліджена територія»

Поза тим, що цільова аудиторія реклами в міжміському громадському транспорті має свої характерні риси, вона ще й на сьогодні вважається мало дослідженою. Ось чому рекламна компанія СтікерМен давно вивчила всі тонкощі, пов’язані з соціальними, психологічними, смаковими та іншими особливостями потенційних споживачів, що проживають на території Волинської області. Адже наша головна ціль – збільшення Ваших продаж!

Насамкінець для ефективнішої орієнтації в географічному розташуванні, а, отже, – для більш продуктивного ведення конкретної рекламної кампанії зазначимо перелік міжміських маршрутів, які сьогодні функціонують на Волині:

 Волинська область приміські маршрути( Салонна реклама)

№ п/п

 Напрямок руху

1

м. Луцьк- м.Володимир- Волинський

2

 м.Луцьк-м.Горохів

3

м.Луцьк-смт. Іваничі

4

м.Луцьк-м. Камінь-Каширський

5

м. Луцьк- м. Ківерці

6

м. Луцьк-м. Ковель

7

м.Луцьк-смт. Локачі

8

м. Луцьк-смт.Любешів

9

м. Луцьк-м.Любомль

10

м. Луцьк-смт.Маневичі

11

м.Луцьк-смт.Ратне

12

м.Луцьк-м.Рожище

13

м. Луцьк-смт. Стара Вижівка

14

м. Луцьк-смт.Турійськ

15

м.Луцьк-Гаразджа

Реклама у приміських маршрутках – Волиньська область
9.5 з 10 базується на 25 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації