Реклама в автобусах Луцьк

У сучасному рекламному бізнесі рушійною силою ефективної популяризації конкретного продукту є взаємодія між виробниками реклами та потенційними споживачами. Своєрідні відносини між двома сторонами повинні вибудовуватися таким чином, щоб і покупці, і рекламодавці залишалися у виграші. Ось чому в подібних ситуаціях неможливо обійтися без тонких психологічних знань. Адже з допомогою застосування методів психології можна швидко та якісно досягти результативного збуту товарів та послуг.

img-1911Враховуючи психологічний фактор, творці рекламних повідомлень здатні формувати високоякісну рекламу для розповсюдження у луцьких міських автобусах. Саме цим видом громадського транспорту користується велика кількість лучан та гостей міста. Отож, чим не привід реалізовувати успішні рекламні кампанії в луцьких автобусах?

У нашому сьогоденні з його експресивними темпами та інформаційною перенасиченістю не так вже легко привертати увагу, дивувати, ненав’язливо стимулювати пасажирів, приміром, луцького автобуса, до купівлі товару чи послуги. Кожного дня мешканці будь-якого міста (Луцьк не виняток) оточені величезними масивами різнорідної інформації. Відповідно сучасна реклама, зокрема салонна, повинна вміти максимально коректно і водночас дієво робити свою справу. Яким чином? Читайте далі…

Незважаючи на те, що створення будь-якого рекламного повідомлення вимагає неабиякої креативності, все ж таки існують правила, без яких неможливе функціонування по-справжньому ефективної реклами. Звісно, що правила базуються на основних аспектах людської психології.

  • За однією рекламою – одна думка

Уявімо заклопотаного лучанина, який їде-спішить на роботу у міському автобусі. В його думках по сто разів прокручується сценарій найближчої наради, де він має виступити з важливим зверненням, а далі, мов білка в колесі, скачуть інші міркування: доробити звіти, зателефонувати замовникам, заскочити у банк, не забути замовити столик в обідню перерву для ділових перемовин… дружина просила ввечері… А тут ще й ця реклама!

І щоб пасажир не рознервувався, а зрадів, помітивши оголошення про розпродаж верхнього одягу, потрібно скоротити набір слів у рекламі до важливого мінімуму! Приміром, якщо у заголовку міститься менше шести слів, то він значно швидше й легше запам’ятається, ніж заголовок із десятьма словами.     

img-1781Раптом наш герой кидає погляд на рекламу розпродажу і з полегшенням зітхає: адже дружина просила ввечері пройтися по магазинам і придбати вкрай необхідне нове пальто.

Рекламне повідомлення в салоні луцького автобуса виручило в потрібний момент!     

  • Форма та розміри шрифтів

До прикладу, не варто використовувати один і той самий шрифт для реклами жіночих парфумів та реклами новітніх технологій. Загалом найбільш дієвим є той шрифт, який легко сприймається та читається.

І, звісно, треба пам’ятати про розміри. Якщо це відеоряд на моніторі у салоні луцького автобуса, тоді важливо брати до уваги значні об’єми та великі відстані в межах автобусного салону. Відтак шрифт повинен бути зручний за формою та великий за розміром.

  • Грамотно підібрана кольорова палітра  

Не секрет, що на гарно оформлену кольорову рекламу реципієнти краще реагують. Проте в питаннях барв і насиченості також потрібно знати міру. Якщо перетворити рекламне зображення у веселкову палітру, швидше за все, його не сприймуть позитивно. Що ж робити?

Насамперед варто пам’ятати про ефект контрастів. До прикладу, чудово привертатиме увагу рекламне повідомлення, на якому фон є жовтим, а текст – чорним.

Здійснюючи вибір між різнобарвною та чорно-білою рекламою слід керуватися такими принципами, як раціональність, привабливість, позитивна відмінність від конкурентів. Приміром, надзвичайно дієвим вважається прийом, коли на загальному чорно-білому фоні відокремлюється кольором якийсь ключовий елемент. Ефект від такої реклами виявиться в рази кращим, аніж від насиченого кольорами повідомлення, особливо якщо грамотно розмістити одну барвисту деталь.

Крім того, завжди варто брати до уваги наступну психологічну особливість сприйняття: у нашому мозку довше зберігаються ті образи й елементи, які поміщені у коло чи овал. Натомість фігури з гострими кутами (прямокутники, квадрати тощо) сприймаються менш позитивно. 

  • Усе геніальне – просте

Найбільш поширеною помилкою рекламних дизайнерів є активне використання усіх засобів та прийомів для рекламування конкретної продукції. Однак не варто забувати про те, з чого ми розпочинали статтю, а саме – з інформативно перенасиченого сьогодення. Тому ефективність реклами залежить не від кількості «родзинок», а від якості їх застосування.

Отож, конструктивне дотримання кольорової градації, а також інших тонкощів людської психології активніше дозволяє перевтілювати пасажирів луцьких автобусів у потенційних споживачів.

Перелік маршрутів у яких розміщується внутрішня реклама в автобусах в Луцька

№ маршруту Опис маршруту
№1 Вул. Карбишева- вул.Надрічна
№2 Ж/д вокзал- вул. Конякіна
№3 Госпіталь-вул. Стефаника-с. Гаразджа
№4 Ж/д вокзал-станція Калина
№8 Вул.Карбишева- Центральний ринок
№9 Вул. Теремновська- вул. Дружби Народів
№9А Вул. Полонковська-с. Липини
№10 ДПЗ-Вул. Шота Руставеллі-вул. Конякіна(Інститут розвитку)
№11 Вул. Шота Руставелі- с. Липини
№12 Картонно-рубіроїдний комбінат- Новий ринок
№16 ТЦ Слон- Центральний ринок
№17 Центральний ринок-Завокзальний ринок
№18 Вул.Окружна-вул.Дубнівська-вул. Львівська-АС-2
№19 с.Гірка Полонка-Сіті-вул. Єршова
№22 с. Милуші-Сіті-вул.Карбишева
№23 Вул.Карбишева-Цукровий завод
№28 Вул. Дружби Народів- вул. Карбишева
№29 Вул. Володимирська- КРЗ
№30 Вул. Володимирська-с. Підгайці
№31 Вул Кравчука-с. Боголюби
№32 АС-№2-с. Липини

 

marshrutka

Реклама в маршрутних таксі Луцьк 

troleibus

Реклама в тролейбусах Луцьк

mizmisck

Реклама в приміських маршрутах Луцьк

Реклама в автобусах Луцьк
9.7 з 10 базується на 27 відгуках наших клієнтів
замовляйте створення та розміщення реклами в транспорті

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації