Нестандартна реклама

Хочеш бути нестандартним – слідкуй за нашою рекламою!  

Незвичайні місця, пейзажі; неординарні люди; небанальні кінострічки, вистави, книги, пісні; самобутні стилі, образи, людські творіння… Все, що містить в собі порцію своєрідності та харизми, – постійно зацікавлює, інтригує, підвищує інтерес, викликає бажані емоції подиву, захвату й експресії. Все це також має безпосереднє відношення до реклами!

Нестандартна реклама завжди була, є та залишатиметься в центрі підвищеної уваги як з боку рекламодавців, так і з боку потенційних споживачів. Адже будь-який нестандарт наділений дивною магією ефективності: про оригінальне перманентно хочеться говорити, споглядати, милуватися. Врешті-решт незвичайним хочеться користуватися-носити-бути. Чи не так?..   

До нестандартних різновидів реклами відносяться такі формати, як реклама на зупинках, реклама на вулиці, реклама на лавках у скверах, світлова реклама, реклама на (в) громадському транспорті, реклама в місцях продажу…

Проте звернімо увагу на реалії сьогодення: сучасний світ з його новітніми технологіями та безмежними можливостями настільки перенасичений інформацією, що з кожним разом стає дедалі важче здивувати, привернути увагу. І на це існують причини.

Відомо, що людина сприймає світ з допомогою сенсорних рецепторів (зір, смак, запах, тактильні відчуття тощо). Оскільки кожного дня ми оточені терабайтами всілякої інформації, зайві повідомлення можуть сприйматись як інформаційний шум – задля збереження здорового тонусу нервової системи. А як бути в такому випадку з рекламою, яку традиційно звикли сприймати як той «зайвий шум»?

Стривайте, у мене й без того – вінегрет із повідомлень в голові, який треба якось структурувати, а тут ще й ця реклама…    

Аби пропоновані товари й послуги не сприймалися аудиторією як щось нав’язане чи зайве, а навпаки – як необхідне і бажане, щоразу потрібно грамотно продумувати й проводити рекламну кампанію.

Однією з ланок правильно сформованої рекламної кампанії є створення нестандартного рекламного повідомлення. Реклама товару чи послуги повинна містити в собі наступні тонкощі:

  • чітке інформування потенційного споживача про товар (послугу);
  • встановлення інтересу, мотивація до купівлі товару (послуги);
  • ненав’язливе нагадування про товар (послугу) – для закріплення інформації про товар та підвищення інтересу.

Наступна важлива складова грамотно створеної реклами – професійний підхід до способів подачі рекламної інформації. З допомогою нестандартної реклами можна ефективно підійти до:

1. Здійснення чіткого відбору цільової аудиторії та визначення потрібного місця, де Вашою рекламою справді-таки користуватимуться

Саме нестандартна реклама на зупинках, вулицях, в громадському транспорті активно сприяє відбору потрібної аудиторії. Залежно від особливостей рекламованого товару чи послуги нескладно визначити місця та прошарок суспільства, для якого Ваша реклама буде максимально потрібною та ефективною.

2. Застосування оригінальних, креативних, сміливих ідей      

Адже нам потрібно ненав’язливо привернути увагу, приємно здивувати, вразити широкий сегмент людей, які, ймовірніше, зовсім скоро стануть Вашими потенційними споживачами.

А як можна це зробити?

Усе вірно: створити незабутню оригінальну рекламу, яка викликатиме лише позитивні емоції. Така реклама буде сприйматися як потрібна інформація, немов чарівна паличка, що виручає споживачів у потрібний час та в зазначеному місці!

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка! Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації