Львівська реклама

Багато справ, терміни піджимають, треба негайно придумати, як завершити проект, забігти туди-то, купити те-то, переговорити з тим-то, не забути зробити… Життя таке коротке, хочеться встигнути скрізь, але й метушня не до душі. А час швидко мчить, не питаючись, встигаєш чи не встигаєш. Потрібна пауза, негайно!

Хочете взяти тайм-аут? Так, необхідно розвіятися, на трохи забути про буденні графіки й клопоти. Ми радо допоможемо Вам: запрошуємо на прогулянку до чудового старечого пана Львова. Переходимо в режим насолоди та релаксу. Вимикаємо всі-всі думки, вмикаємо уяву та гарний настрій.

Як добре просто йти, не рахуючи кроки, пірнати у наступну химерну вулицю, озиратися довкола, споглядати велич місцевої архітектури, харизматичних перехожих та… експресію не менш оригінальної львівської реклами.

Вона скрізь і всюди: львівська реклама спроможна дивувати й інтригувати. Тролейбуси, трамваї, маршрутки, автобуси – майже весь громадський транспорт одягнений у яскраве вбрання львівської реклами.

Крім того, білборди, афіші, рекламні зображення на зупинках, лавках, стовпах, а також відеореклама у салонах громадського транспорту та на вулицях – освіжають, додаючи насичених барв усьому Львову. 

Незважаючи на перенасиченість ринку рекламних послуг, рекламні компанії вміють творити високопрофесійні рекламні продукти. Відтак сучасна львівська реклама представлена широким видовим діапазоном.

Залежно від місця розташування львівська реклама поділяється на такі види:

Внутрішня реклама

Її розміщують переважно у різних львівських засобах масової інформації:   

  • телебачення – відеоролики, заставки, спеціальні передачі – здійснюється вплив на глядача з допомогою комбінації звуку, кольорів, картинки, руху. Позитивні сторони: масовість, високий рівень привернення уваги. Недоліки: висока вартість, перенасиченість рекламою, порівняно менша вибірка аудиторії;
  • радіо – спеціальні рекламні передачі, аудіоролики – позитивом такої реклами є масовість, низька вартість, охоплення великого сегменту аудиторії. Недоліки: вплив здійснюється лише з допомогою звуку, менший рівень залучення уваги;
  • газети, журнали – беззаперечні плюси: масовість, оперативність, гнучкість. Недоліки: переважно низька якість друку (не завжди), коротка тривалість існування.

Результативність рекламних повідомлень, розміщених у львівських газетах чи журналах, можна прослідувати на основі повернених купонів (спеціальні квиточки, які часто прикріплюють до рекламного оголошення, наприклад, в журналі, і які пропонують можливість бонусної покупки чи доручення до акції тощо); 

  • рекламні видання – каталоги, плакати, листівки, буклети. Хороша якість зображення, вибірковість рекламних текстів. Недоліки: висока вартість, порівняно менша вибірка аудиторії.

Відомо, що туристи обожнюють Львів. Щодня, прогулюючись центральною частиною міста, можна натрапити на юрбу подорожуючих. Їх важко не помітити: захоплені погляди, повільна хода, ритмічне клацання фотоапарата. Ось молода пара мандрівників заходить у ресторанчик перекусити, сідає за столик, на якому лежить-чекає красивий глянець.

Панянка гортає весільний каталог, і раптом її осягають ідеї: по-перше, вона хоче замовити цю весільну сукню, реклама якої відразу її привабила. По-друге, Львів – настільки чарівне й неповторне місто… Було би чудово відсвяткувати весілля саме у ньому!

  • бюлетені, телефонні довідники, спеціалізовані видання для бізнесменів чи іншої професійної аудиторії – такий вид реклами часто трапляється на столиках у львівських кав’ярнях. Це досить вигідно і зручно як рекламодавцям, так і потенційним споживачам.

Наприклад, журналіст, який зарання прийшов у затишне львівське кафе на призначене інтерв’ю з відомим бізнесменом, має нагоду конструктивно провести 15 хвилин очікування, гортаючи глянцевий журнал із розміщеною в ній рекламою.

Звісно, якщо журналіст є доволі компетентним, він підготується до теперішнього інтерв’ю заздалегідь. Однак раптом у тому журналі він випадково натрапить на рекламу з новою та корисною інформацією про бізнесмена, і саме ця додаткова інформація стане родзинкою майбутньої статті?

Ось чому львівська реклама знає, як виручити у потрібний момент! 

Зовнішня реклама       

Пам’ятаймо, що зараз ми відкинули всі клопоти, і в нас – рекламна пауза. Ми з насолодою гуляємо таємничим Львовом.

Фонтани, розлогі площі, затишні кав’ярні, старовинні будинки… Повертаємо у наступну вулицю: музиканти, театральні дійства, натовп перехожих, голосна музика. Можна купити морозиво чи сік, але краще ось цю пляшку води, зображення якої так спокушає з борта рухливого трамваю.

Зовнішня львівська реклама є настільки ефективною, що ми навіть не уявляємо цих вулиць, зупинок, щитів, боків громадського транспорту без неї. Лишень задумайтеся, якими сірими й нецікавими враз стануть площі, проспекти, транспорт без реклами! 

Як бачимо, зовнішня львівська реклама сьогодні є доволі дієвим способом рекламування товарів та послуг. Її особливості: високий рівень повторюваності, гнучкість, порівняно невисока вартість, широкі можливості для дизайнерських рішень, прибутковість.

З допомогою зовнішньої реклами можна ефективно привабити максимальну кількість потенційних споживачів. Адже щодня на вулицях Львова перебуває сотні тисяч жителів: усі бігають у справах, клопотах чи просто прогулюються, насолоджуючись навколишніми декораціями міста або пейзажами.

Цікаво, що найбільш поширеними видами львівської зовнішньої реклами є:

  • щити на вулицях, листівки, банери, постери, рекламні плакати на зупинках, в метро, на лавках, а також календарі, канцелярські прилади, посуд, сумки із зображенням реклами товару, послуги чи компанії – цей різновид передбачає масовість, гнучкість, широкий обхват цільової аудиторії, невисоку вартість; 
  • реклама на (в) транспорті – має великий ряд переваг: висока частота повторюваних контактів, відносно низька вартість, надзвичайна гнучкість, мала конкуренція, безмежні можливості для креативних рішень.

Також львівська реклама на (в) транспорті вигідна тим, що з допомогою широкого обхвату цільової аудиторії можна зацікавити навіть той сегмент пасажирів чи перехожих, які не є споживачами того чи іншого виду продукції, але (завдяки рекламі) можуть ними стати.

Тепер, після невеликої прогулянки львівськими стежками, після спостережень за цікавим, яскравим, пістрявим життям Львова, серед якого реклама займає чималий сегмент уваги, можна повертатися до реалій буднів. Ви помітили, як покращав Ваш настрій, з’явилися сили й натхнення рухатися далі, підкорювати нові вершини?

Чудово. Значить екскурсія рекламно-унікальним Львовом вдалася!

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка! Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації