Кому потрібна реклама?

Відповідь очевидна: реклама потрібна всім! Недаремно фінський письменник і журналіст Марті Ларні якось сказав: «Реклама – це засіб примусити людей потребувати те, про що вони раніше навіть не чули».  

Однак ми не прагнемо когось до чогось примушувати. Наше завдання: красиво й ненав’язливо пропонувати, а вибір кожен робить той, який найбільше припаде до душі.

Оскільки реклама покликана інформувати, інтригувати, закликати потенційних споживачів до купівлі товарів чи послуг, значить, вона потрібна як рекламодавцям, так і можливим покупцям.

Будь-який товар, послуга, установа, організація, компанія, об’єднання – усі ці категорії потребують реклами. Адже, приміром, як іще можна дізнатися про появу на соціальному ринку нової благодійної організації? Звісно, що реклама займатиме найперше місце у питаннях просування.

У цьому контексті варто пригадати, для чого потрібне виготовлення якісного рекламного повідомлення:

  • для формування довготривалого позитивного образу організації, фірми (престижна реклама магазина, реклама підприємства тощо);
  • для довготривалого акценту на конкретному марочному товарі (тобто реклама марки);
  • для розповсюдження інформації про товар, послугу чи подію;
  • оголошення про акції, розпродаж, вигідні ціни;
  • захист певної ідеї, руху (так звана роз’яснювально-пропагандистська реклама).

Реклама справді-таки потрібна всім. Зараз ми у цьому переконаємося.

Пригадаймо загальновідомий факт: рекламне повідомлення покликане задовольняти потреби:

1) споживачів – якісна реклама необхідна покупцям для того, щоб інформувати про широкий вибір наявних у продажі товарів чи послуг, їхні особливості, методи й способи використання. Також потенційним споживачам потрібно повідомляти про появу нових товарів. Ефективність цієї реклами збільшуватиметься в рази, якщо перед появою товару на ринку красиво та ефектно підготувати споживача з допомогою інтригованого рекламного повідомлення. Тоді всі, кого цікавить цей вид товару чи послуги, з нетерпінням чекатимуть його з’яви!

Крім того, реклама потрібна споживачам, щоб формувати, коригувати їхні смаки й уподобання. Нагадувати про необхідність здійснити покупку сезону, а також про акції, знижки, цікаві й вигідні пропозиції від виробника. Повідомляти про найкращі місця продажу, аби споживач почувався максимально комфортно: реклама знає, як ефективно дбати про покупця!

2) торгівлі – естетична й результативна реклама завжди була, є та буде необхідною фірмам, установам, благодійним організаціям тощо – для  поширення життєво важливої інформації про особливості товарів чи послуг; для стимулювання попиту й постійного інтересу з боку споживачів; для нагадування про найкращі можливості здійснити купівлю (наприклад, сезонні ярмарки, розпродажі, святкові події); для вивчення, дослідження, прогнозування потреб і бажань покупців;

3) виробництва – процес виготовлення передбачає появу новинок, які завжди необхідно рекламувати. Адже хто, як не пані Реклама розкаже краще за інших про Ваш унікальний товар-послугу, розширення асортименту,  покращення якості?..

Пам’ятаймо, що жоден товар і послуга не вдихне у себе повноцінного життя, якщо вони не будуть прикрашені ексклюзивною рекламою!

Дізнатись ціну

Консультант ОляКонсультант Оля
Залиште контакт для зворотнього дзвінка! Залиште контакт для зворотнього дзвінка!

Особистий консультант допоможе Вам підібрати оптимальне рішення

Розрахує вартість реклами

Допоможе з розробкою дизайну

Не втрачайте можливості БЕЗКОШТОВНОЇ професійної консультації