Реклама в громадському транспорті

Доступний і дієвий маркетинговий хід

Сьогодні рекламою нікого не здивуєш. А от нестандартні, креативні рекламні рішення не тільки привертають увагу, але й ефективно працюють. Один з таких варіантів – реклама в транспорті від компанії «СтікерМен»!

Ваші клієнти регулярно користуються громадським транспортом? Розкажіть їм про свій бізнес! Зацікавте потенційних споживачів акціями, бонусами, знижками, сезонним розпродажем або актуальними вакансіями, які Ви пропонуєте.   

У чому секрет ефективності реклами в громадському транспорті

  1. Динаміка. Реклама, розміщена в салонах маршрутних таксі, автобусів, тролейбусів або трамваїв, постійно рухається разом із транспортом. Це дозволяє максимально охопити цільову аудиторію.  
  2. Тривалий контакт із Вашою рекламою. В середньому кожен пасажир їде в тролейбусі, трамваї 20-40 хвилин. Достатньо часу, щоб «посидіти в телефоні», подивитися у вікно, а ще – ознайомитися з рекламою Ваших товарів чи послуг.
  3. Зручне і видиме розміщення Вашої реклами. Потенційні клієнти можуть швидко ознайомитися з актуальною інформацією, сфотографувати контакти.
  4. Вибірковість. Адресна програма допоможе підібрати найкращі маршрути транспорту, де найчастіше перебуває саме Ваша цільова аудиторія.

Чому рекламна агенція «СтікерМен»

  • Маємо власне виробництво.  
  • Пропонуємо повний цикл виготовлення та розповсюдження реклами в салонах тролейбусів, трамваїв, маршрутних таксі, автобусів. Замовили у нас – і в домовлений термін отримали готову рекламу, яка працює ефективно!
  • Працюємо без посередників.
  • Досвідчений персонал: персональний менеджер запропонує вигідне рішення для реалізації успішної рекламної кампанії, а кваліфіковані дизайнери розроблять унікальний макет.
  • Прямі контакти з перевізниками.
  • Пропонуємо вигідну адресну програму, щоб активізувати Ваших потенційних споживачів.   
  • Надаємо фотозвіт про виконані роботи як гарантію якості та надійності.

Реклама всередині маршруток, автобусів, тролейбусів або трамваїв – найкращий маркетинговий хід, коли треба зацікавити пасажирів:

1) актуальними вакансіями;

2) акціями, знижками, розпродажем товарів;

3) навчанням, тренінгами, курсами;

4) послугами, продукцією масового споживання;

5) відкриттям магазину, супермаркету тощо;

6) цікавими подіями, які плануються в місті (концерт, фестиваль, ярмарка).

Розробляйте ефективну салонну рекламу разом з агенцією «СтікерМен»!